صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / می دانیم لیورپول در آنفیلد چگونه بازی می کند
می دانیم لیورپول در آنفیلد چگونه بازی می کند

دیگو سیمئونه:

می دانیم لیورپول در آنفیلد چگونه بازی می کند

کسب و کار نیوز:دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکومادرید مدعی شد شب دیدار با لیورپول را هرگز فراموش نخواهد کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, اتلتیکومادرید در همان دقایق ابتدایی دیدار برابر لیورپول به گل رسیده و تا پایان موفق به محافظت از برتری اش شد. دیگو سیمئونه اذعان داشت هرگز تا به حال شاهد چنین حمایتی از سوی هواداران در استادیوم نبوده و می داند تیمش در دیدار برگشت در آنفلید چه کار دشواری خواهد داشت.

دیگو سیمئونه گفت: “فضای حاکم بر استادیوم فوق العاده بود و چنین شرایطی باعث می شود شما بخواهید با تمام وجود بازی کنید. بازیکنانم تمام تلاش خود را همانند دیدار مقابل والنسیا انجام دادند و من طی این هشت سال تا به حال چنین حمایتی از سوی هواداران اتلتیکومادرید ندیده بودم.

این بهترین شب برای باشگاه نبود زیرا ما هنوز عنوانی کسب نکرده ایم، اما شب هایی وجود دارد که شما هرگز فراموش نمی کنید و این یکی از آن شب ها بود. بهترین تیم جهان بعد از کسب پیروزی های متوالی به خانه ما آمده بود و ما موفق به شکست چنین تیمی شدیم.

ما در دیدار برگشت باید با فروتنی و تواضع در استادیوم آنفیلد به میدان برویم، زیرا حریف مان عادت دارد در خانه اش بازی هایی فوق العاده ارائه دهد. ما مقابل حریف دشواری بازی می کردیم که عادت به پیاده کردن سبک های مختلفی در زمین داشته و بازیکنان فیزیکی قدرتمندی دارد، اما ما در همان ابتدای بازی به خوبی واکنش نشان داده و در ادامه توانستیم نتیجه را حفظ کنیم.

ما در ضدحمله ها در ادامه شانس هایی برای گلزنی داشتیم و می توانستیم نتیجه بهتری کسب کنیم. ما تیمی هستیم که گروهی بازی می کنیم. اگر مهاجمان در کار دفاعی شرکت نمی کردند، اتلتیکومادرید نمی توانست به چنین نتیجه ای دست یابد.”

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.