صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / نام این لیورپول درتاریخ ثبت می‌شود
نام این لیورپول درتاریخ ثبت می‌شود

دیگو سیمئونه:

نام این لیورپول درتاریخ ثبت می‌شود

کسب و کار نیوز :دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکومادرید نسبت به دیدار مقابل لیورپول خوش بین است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, با توجه به عملکرد خیره کننده لیورپول در فصل جاری، بسیاری این تیم را بخت اول کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان و دفاع از موفقیت فصل قبل می دانند. امشب اتلتیکومادرید در دیدار رفت مرحله یک هشتم در اسپانیا میزبان مرسی سایدی ها خواهد بود و دیگو سیمئونه به تمجید از سبک بازی تیم حریف پرداخت.

شرایط دیگو کاستا: “وضعیت او در حال بهتر شدن است و کاستا هر روز با انگیزه زیادی در تمرینات اتلتیکومادرید شرکت می کند. کاستا یکی از ۱۹ بازیکنی است که برای دیدار مقابل لیورپول در لیست ما حضور داشته و امکان قرار گرفتن او در ترکیب وجود دارد.”

دیدار مقابل لیورپول: “من خیلی در مورد چیزهایی که مردم در موردش صحبت می کنند ذهنم را مشغول نمی کنم. تنها موضوع مهم اتفاقاتی است که رخ می دهد و قرار است همه چیز در میدان مسابقه رقم بخورد. من نسبت به این دیدار حس بدبینی نداشته و احساس می کنم انگیزه و خوش بینی فراوانی در تیمم وجود دارد. استادیوم واندا متروپولیتانو مملو از تماشاگر خواهد شد و ما بازیکنان باکیفیتی در اختیار داریم. ما با خوش بینی و شور و تعصب برای دیدار با لیورپول آماده خواهیم شد و این موضوع مورد دلخواه من است.”

رویارویی با یورگن کلوپ: “من او را در دوران حضور در دورتموند به یاد می آورم و حالا این لیورپول تحت هدایت کلوپ است. نام این لیورپول با سرمربیگری کلوپ در تاریخ ثبت خواهد شد. من به سبک بازی مستقیم این تیم علاقه داشته و همیشه آنها را تحسین می کنم.”

همچنین مطالعه کنید:

هیچگونه کمبود کالایی در کشور نداریم

به گزارش کسب و کار نیوز ، احمدرضا فرشچیان، عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.