صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / راحت موقعیت صدرنشینی را از دست می دهیم
راحت موقعیت صدرنشینی را از دست می دهیم

آنتونیو کونته:

راحت موقعیت صدرنشینی را از دست می دهیم

کسب و کار نیوز:آنتونیو کونته، سرمربی اینتر مدعی شد تیمش گل های ساده ای مقابل لاتزیو دریافت کرده است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, در دیدار حساس و تعیین کننده این هفته سری آ، اینتر علیرغم برتری در نیمه اول مقابل لاتزیو با گل اشلی یانگ، در نیمه دوم قافیه را باخت و با دریافت دو گل در نهایت مغلوب بیانکوچلستی شد. آنتونیو کونته معتقد است بازیکنانش باید تلاش کنند در چنین بازی هایی آرامش بیشتری داشته باشند.

آنتونیو کونته گفت: “از نظر من نمایش خوبی ارائه دادیم، اما نتیجه و سبک گل هایی که دریافت کردیم مورد علاقه من نبود. ما بی عیب و نقص نبودیم، اما به ناچار در این بازی های بزرگ جزئیات تعیین کننده هستند و اشتباهات اهمیت بیشتری پیدا می کنند. این بخشی از یک روند رشد است، برخی بازیکنان ساده لوحانه بازی کردند و آنها باید سعی کنند در این شرایط آرامش بیشتری داشته باشند.

در هنگام دریافت این دو گل خیلی آسان گرفتیم. ما در این فصل موقعیت های دیگری برای صدرنشینی داشتیم اما راحت امتیاز از دست دادیم، دیدارهایی مانند مثلا بارسلونا و دورتموند که در اختیار ما بود و در نهایت مغلوب شدیم.

من فکر می کردم این یک مبارزه متعادل بوده و هیچ یک از دو تیم بر دیگری تسلط ندارند. هر دو تیم هویت تاکتیکی داشته و در تلاش برای پیروزی هستند. تکلیف این دیدار با دو گلی مشخص شد از نظر من می شد جلوی آن را گرفت.

پنالتی لاتزیو؟ من نمی خواهم به جزئیات بپردازم، اما ما باید در آن شرایط آرام تر و بااعتماد به نفس تر باشیم. بعضی اوقات ما بسیار آشفته می شویم، در حالی که باید آرامش خود را حفظ کرده و از تمرینات طول هفته درس بگیریم.”

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.