صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / اصرار دارید بگویید بارسلونا ضعیف است!
اصرار دارید بگویید بارسلونا ضعیف است!
Belgium's goalkeeper Thibaut Courtois reacts during the Euro 2016 quarter-final football match between Wales and Belgium at the Pierre-Mauroy stadium in Villeneuve-d'Ascq near Lille, on July 1, 2016. / AFP / MIGUEL MEDINA (Photo credit should read MIGUEL MEDINA/AFP/Getty Images)

تیبو کورتوا:

اصرار دارید بگویید بارسلونا ضعیف است!

کسب و کار نیوز:تیبو کورتوا، دروازه بان بلژیکی رئال مادرید، بارسلونا را همچنان تیم قدرتمندی توصیف کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رئال مادرید دیشب و در شرایطی که برای حفظ فاصله با بارسلونا نیاز مبرمی به کسب سه امتیاز داشت، در برنابئو مقابل سلتاویگو متوقف شد تا دو امتیاز حساس را از دست بدهد. تیبو کورتوا بر خلاف هفته های اخیر در این دیدار دو بار دروازه اش را باز شده دید و حالا او با حسرت از دو امتیاز مهم از دست رفته برای تیمش صحبت کرده است.

تیبو کورتوا گفت: “فقط در مطبوعات است که عنوان می شود بارسلونا تیم ضعیفی است. آنها در بازی هایشان موفق به کسب پیروزی شده و در حال حاضر در جدول تنها یک امتیاز با ما فاصله دارند. بارسلونا در ال کلاسیکو در استادیوم برنابئو با تمام قوا برابر رئال مادرید حاضر خواهد شد.

ما امشب دو امتیاز مهم را از دست دادیم، اما سلتاویگو موفق شد دو گل زیبا و سطح بالا به ثمر برساند. نمی توان دستاوردهای ماه های اخیر رئال مادرید را به خاطر از دست دادن این دو امتیاز زیر سوال برد. دو امتیازی که از دست دادیم، خصوصا در بازی خانگی اهمیت فراوانی دارد.

بازگشت ادن هازارد؟ او هنوز به ۱۰۰ درصد آمادگی نرسیده است، اما ادن هازارد ۷۰ دقیقه در میدان نمایش خوبی برای رئال مادرید داشت و بازیکن مهمی برای ما به شمار می آید. هازارد برای هفته مهمی که پیش روی رئال مادرید خواهد بود، در مرز آمادگی قرار دارد.”

همچنین مطالعه کنید:

افزایش سهم درآمدهای پایدار به ۵۲ درصد/ ضمانت بانکی جایگزین مالیات تولیدکنندگان

به گزارش کسب و کار نیوز ، سخنگوی اقتصادی گفت: دلیل تاخیر نهایی شدن قانون …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.