صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / صدور ۱۱۰۰ میلیارد تومان ضمانت بانکی برای استارتاپ‌ها

رئیس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی گفت

صدور ۱۱۰۰ میلیارد تومان ضمانت بانکی برای استارتاپ‌ها

کسب و کار نیوز - رئیس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: سال گذشته ۱۱۰۰ میلیارد تومان ضمانت‌نامه توسط بانک‌ها برای شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها صادر شده است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، علی وحدت امروز(یکشنبه) در گردهمایی شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌های صنعت نفت و ارائه نیازهای فناورانه در محل پژوهشگاه صنعت نفت، با بیان اینکه صنعت نفت قدیمی‌ترین صنعت کشور و توسعه دهنده و پیشران اقتصاد کشور است، ادامه داد: از همین رو، باید در اکوسیستم نوآوری کشور این بخش توجه ویژه داشته باشیم.

وی افزود: وزیر نفت در تلاش است تا اکوسیستم نوآوری در صنعت نفت شکل بگیرد.

وحدت به بحث خرید تضمینی کالاهای مورد نیاز نفت اشاره کرد و گفت: موضوع کیفیت نیز در این عرضه باید مورد توجه قرار گیرد.

رئیس هیات عامل صندوق نواوری و شکوفایی ادامه داد: ابزارهای مالی این صندوق کامل است و تا پایان سال بیمه سرمایه‌گذاری را رونمایی می‌کنیم و انواع ابزارها را طراحی کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم از این رویدادها حداکثر استفاده را داشته باشیم، افزود: در سال گذشته ۲۱۰۰ میلیارد تومان توسط صندوق نواوری و شکوفایی به شرکت‌های دانش‌بنیان تزریق شده است.

وحدت همچنین به صدور ۱۱۰۰ میلیارد تومان ضمانت نامه توسط بانک‌ها اشاره کرد و گفت: ۴ هزار میلیارد تومان نیز قرارداد توسط این شرکت‌ها به امضا رسیده است.

 در این رویداد، ۴۰ نشست در ۳ روز برگزار خواهد شد و نیازهای فناورانه اعلام می‌شود.

همچنین نمایشگاهی از دستاوردهای ۲۵۰ شرکت دانش‌بنیان، فناور و استارتاپ نیز برگزار است.

گردهمایی شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌های صنعت نفت و نیازهای فناورانه، از امروز ۲۷ بهمن تا روز سه شنبه ۲۹ بهمن در محل پژوهشگاه صنعت نفت برگزار می‌شود.

همچنین مطالعه کنید:

تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.