به گزارش کسب و کار نیوز، بر اساس گزارش انجمن تجارت الکترونیک برزیل متوسط هزینه صرف شده توسط هرکاربر برای خرید کالا در فضای آنلاین بالغ بر ۷۲ دلار است.
همچنین در سال ۲۰۱۹ بیش از ۳۴۲ میلیون سفارش خرید آنلاین کالا و خدمات از سوی تقریبا ۶۸ میلیون مشتری در برزیل به ثبت رسیده است. در این میان ۳۷ درصد از خریدهای آنلاین با هدف خرید گوشیهای هوشمند جدید صورت گرفته که در نوع خود جالب توجه به نظر می رسد.
همچنین بیش از ۱۳۵ هزار کسب و کار آنلاین تا پایان سال ۲۰۲۰ در برزیل فعال خواهند بود که بخش اعظم آنها را کسب و کارهای کوچک و متوسط تشکیل میدهند. به طور کلی تجارت آنلاین در آمریکای لاتین تا سال ۲۰۲۱ حدود ۲۲ درصد رشد خواهد کرد. این رقم در مکزیک برابر با ۲۵ درصد خواهد بود.