چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / حضور تیم ملی پینگ پنگ در مسابقات جهانی بدون اردو
حضور تیم ملی پینگ پنگ در مسابقات جهانی بدون اردو
Table Tennis

حضور تیم ملی پینگ پنگ در مسابقات جهانی بدون اردو

کسب و کار نیوز:تیم ملی تنیس روی میز در حالی باید فرودین‌ماه سال آینده در مسابقات قهرمانی جهانی شرکت کند که بدون اردوی تمرینی و تنها با حضور در چند رویداد روند آماده‌سازی خود را طی خواهد کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, جمیل لطف الله نسبی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز در گفتگو با مهر برنامه های آماده سازی مصوب برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان را تشریح کرد.

وی با یادآوری اینکه طبق تصمیم گیری اولیه نوشاد و نیما عالمیان همراه با امیرحسین هدایی ترکیب تیم ملی این تیم را برای حضور در مسابقات قهرمانی جهانی تشکیل می دهند، به برنامه ملی‌پوشان برای حضور در پلی آف لیگ برتر و همچنین سه تور جهانی اشاره کرد.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز گفت: نیما و نوشاد عالمیان که در مجارستان پیگیر تمرینات آماده سازی خود هستند، ۲۹ بهمن ماه تا ۲ اسفندماه در مسابقات اوپن جهانی مجارستان شرکت می کنند. سپس ۳ اسفندماه به ایران می آیند تا در پلی آف لیگ برتر حاضر شوند. این رقابت ها ۶ تا ۸ اسفندماه برگزار می شود.

لطف الله نسبی به تصویب حضور در مسابقات اوپن قطر و عمان اشاره کرد و یادآور شد: برادران عالمیان ۱۲ تا ۲۵ اسفندماه درگیر حضور در این دو رویداد هستند. البته برای مسابقات عمان امیرحسین هدایی هم اعزام می شود. خودِ من هم در هر دو اعزام کنار ملی پوشان هستم. بعد از آن هم باید مهیای سفر به کره جنوبی و شرکت در مسابقات قهرمانی شویم.

«با این اوصاف برنامه ای برای تمرین و اردو مصوب نشده است؟»، وی در پاسخ به این پرسش و با یادآوری اینکه مسابقات قهرمانی جهان ۳ تا ۹ فروردین ماه برگزار می شود، گفت: هنوز زمان اعزام به کره جنوبی مشخص نیست اما به خاطر اختلاف ساعت باید حداکثر اول فروردین ماه اعزام انجام شود. با این شرایط فرصت زیادی برای تمرین مشترک و اردو نداریم. از۲۵ اسفندماه تا اول فرودین ماه یک فرصت کمتر از یک هفته ای داریم که برای آن هم هنوز جلسه تمرینی نهایی نکرده ایم.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز تاکید کرد: به خاطر شرایط بازیکنان و رویدادهایی که در برنامه دارند، چاره ای جز مصوب کردن این برنامه نداریم. البته که ملی پوشان برای حفظ آمادگی خود به صورت انفرادی پیگیر تمرینات‌شان هستند. امیدوار هم هستیم شرکت در مسابقات پیش بینی شده بتواند به ارتقای آمادگی آنها کمک کند.

لطف الله نسبی ابراز امیدواری کرد که ملی پوشان تنیس روی میز بتوانند در مسابقات قهرمانی جهانی عملکردی خوب داشته و حضور در دسته یک جهان را تثبیت کنند.

همچنین مطالعه کنید:

علاقه‌مندی تاجیکستان برای سرمایه‌گذاری لجستیکی در چابهار

به گزارش کسب و کار نیوز، خانم «شایسته مراد زاده» معاون وزیر حمل ونقل تاجیکستان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.