صفحه اصلی / اصناف / بازار / تور مشهد و هتل درویشی مشهد

تور مشهد و هتل درویشی مشهد

کسب و کار نیوز - شهر مقدس مشهد به همراه جزیره زیبای کیش دو مقصد برتر گردشگری کشور هستند که همواره مسافران زیادی به این دو شهر تردد دارند .

 

کسب و کار نیوز –  از این رو اطلاعات مفید در خصوص هتلهای این دو شهر کمک شایانی به داشتن اقامتی دلپذیر به مسافران تور مشهد و همچنین کیش مینماید .اگر شما هم قصد دارید  مسافر تور کیش فروردین ماه ۹۹ باشید و یا در نوروز ۹۹ به مشهد سفر کنید میدانید که انتخاب هتل مناسب در تعطیلات عید و نوروز کار ساده ای نیست .از این رو بهتر است قبل از سفر اطلاعات مناسبی در خصوص هتلها کسب کرده و به موقع نیز برای رزو هتل اقدام نمایید .

هتل درویشی مشهد : هتل درویشی یکی از بهترین هتل های مشهد محسوب می شود . این هتل مجلل با معماری خاصی که دارد و با بیست و پنج طبقه یکی از منحصر به فردترین هتل های کشور و تنها هتل آتریوم شرق کشور می باشد . این هتل در حاشیه خیابان امام رضا که اصلی ترین خیابان منتهی به حرم است . این هتل با توجه به کیفیت بالا و فاصله ۱۰ دقیقه ای که تا حرم دارد نظر بسیاری از مسافران تور مشهد را به خود جلب میکند.

از ویژگی های این هتل میتوان به حمام ترکی ، سونای بخار و خشک ، دوش های اختصاصی و سالن بدنسازی اشاره کرد . همچنین این هتل با داشتن اتاق های دوبلکس ، وی ای پی و پنت هاوس که در بالاترین طبقه برج قرار دارد دست مسافران را برای انتخاب اتاق هایی متناسب با سلیقه خود باز می گذارد . تالارهای هتل درویشی یکی از بهترین انتخاب ها برای برگزاری مراسم و میهمانی ها می باشد.

در اینجا سعی می کنیم به پرسش های شما مسافران عزیزی که قصد اقامت در این هتل را دارید پاسخ دهیم . تا انتهای این مطلب با ما باشید.

 

هتل درویشی چند ستاره است ؟

هتل درویشی  یک هتل ۵  ستاره و مجلل در مشهد است . از هتل های لوکس دیگر در مشهد میتوان به هتل های قصرطلایی ، الماس ۲ اشاره کرد . با این تفاوت که هتل درویشی نه تنها دارای نمای شیشه ای و اسپایدار است بلکه با رفتن به طبقات بالای هتل میتوان شهر و حرم را مشاهده کرده و لحظات خاطره انگیزی را رقم زد.

مطالب مرتبط:

https://xn--pgboj2fl38c.net/تور-مشهد-اردیبهشت

 

هتل درویشی چند مدل اتاق دارد ؟

این هتل دارای ۲۲۳ اتاق می باشد که اتاق ها دارای تیپ خاصی از جمله رویال ، فصل ، اکونومی ، استاندارد ، امپریال ، دوبلکس و پنت هاوس است و انواع سوئیت ها می باشد . در این هتل از پنجره اتاق های پنت هاوس  میتوان شهر و حرم را مشاهده کرده و لحظات خاطره انگیزی رقم زد . که با توجه به نوع اتاق ها و کیفیت و امکاناتی که دارند دارای قیمت های متفاوتی میباشند.

همه امکاناتی که برای مسافران تور مشهد  مورد نیاز است پیش بینی شده و در اتاق ها و سوییت ها موجود است.

 

چرا بیشتر مسافران تور مشهد هتل درویشی را انتخاب می کنند؟

هتل مجلل درویشی با توجه به معماری با شکوه و چشم اندازی از فراز شهر با سطح شیشه ای و تنوع و کیفیت بالای اتاق ها و رستوران ها و تفریحات آبی و رضایت بیشتر مسافران تور مشهد از خدمات این هتل و همچنین چشم اندازی که به  شهر و حرم دارد توجه بسیاری از مسافران را به خود جلب میکند.

 

هتل درویشی چه خدمات رایگانی را به مسافران ارائه میکند؟

خدماتی که به صورت رایگان توسط هتل درویشی به مسافران ارائه میشود عبارتند از :

صبحانه بوفه ، ترانسفر فرودگاهی ، سرویس رایگان به حرم ، اینترنت و …

 

هتل درویشی یا هتل مدینه الرضا ؟ کدام بهتر است ؟

هر دوی این هتل ها ۵ ستاره می باشند . هتل درویشی با معماری بسیار باشکوه و ‏چشم‌اندازی از فراز شهر است که در نوع خود یکی از منحصر به فردترین هتل های کشور و تنها هتل آتریوم شرق کشور با سطح شیشه ای می باشد . قیمت رزرو هتل درویشی نیز بالاتر از قیمت هتل مدینه الرضا است.

 

امکانات هتل درویشی بیشتر است یا هتل قصرطلایی ؟

از آن جایی که هر دوی این هتل ها ۵ ستاره هستند امکانات یکسانی را به صورت رایگان در اختیار مسافران خود قرار می دهند . مانند صبحانه بوفه و … با این تفاوت که هتل درویشی تنوع اتاق بیشتری همراه با کیفیت بالاتر را دارد.

همچنین هتل درویشی مجلل تر و شناخته شده تر نسبت به قصرطلایی و امکان ارائه اتاق پنت هاوس با چشم انداز شهر و حرم را دارد.

 

چه زمانی برای رزرو هتل درویشی مناسب تر است ؟

در زمان هایی که ازدحام مسافر در مشهد وجود ندارد و همچنین در ایام مدارس دانش آموزان و اینکه مراسم خاصی هم در تقویم ثبت نشده است میتوان هتل درویشی را با قیمت مناسب تری رزرو نمود . البته آب و هوای مشهد در نیمه اول سال بهتر از آب و هوای زمستان سرد و خشک این شهر است . درایام نوروز و تابستان و همچنین اعیاد و وفات مسافران زیادی به این شهر سفر می کنند . در صورتی که مایل هستید با قیمت مناسبی در این هتل اقامت داشته باشید پیشنهاد میشود تورهای لحظه آخری را از دست ندهید .

 

برای رزرو هتل درویشی مشهد و همچنین برای رزرو تورهای مشهد و همچنین تورهای کیش میتوانید از خدمات گروه تورهای کیش استفاده نمایید . این مجموعه به صورت تخصصی اقدام به برگزاری تورهای کیش و مشهد در تمامی هتلهای ۳ ستاره به بالای کیش و مشهد مینماید.

تلفن گروه تور کیش: ۸۸۷۵۰۰۶۷-۰۲۱

ایمیل گروه تور کیش : info@xn--pgboj2fl38c.net

همچنین مطالعه کنید:

نظارت بر مغازه‌های میوه فروشی‌ تا ۱۵ فروردین/ فراوانی بار داریم

به گزارش کسب و کار نیوز، اسدالله کارگر با بیان اینکه با توجه به شرایط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.