صفحه اصلی / استان ها / وجود ۱۰ هزار و ۳۰۰ رأی اولی در همدان برای شرکت در انتخابات
وجود ۱۰ هزار و ۳۰۰ رأی اولی در همدان برای شرکت در انتخابات

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان خبر داد

وجود ۱۰ هزار و ۳۰۰ رأی اولی در همدان برای شرکت در انتخابات

کسب و کار نیوز:مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: ۱۰هزار و ۳۰۰نفر از دانش‌آموزان این استان برای نخستین بار در انتخابات شرکت خواهند کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, محمد پورداوود گفت: در انتخابات امسال ۱۰ هزار و ۳۰۰ دانش‌آموز رأی اولی استان شرکت خواهند کرد که از این تعداد ۴۶۸۸ دانش آموز پسر و ۵۶۱۲ دانش آموز دختر هستند.

وی تصریح کرد: فرهنگیان و دانش آموزان استان همگام با سایر اقشار حضور پرشور و حداکثری در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خواهند داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در ادامه از برگزاری دوره آموزش ضمن خدمت وصیتنامه الهی- سیاسی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در استان خبر داد و گفت: دوره آموزش ضمن خدمت وصیتنامه الهی- سیاسی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برای تمامی فرهنگیان استان همدان برگزار می شود.
وی هدف از برگزاری این دوره آموزشی را آشنایی بیشتر با محتوای ارزشمند وصیتنامه سردار دل ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ذکر کرد و افزود: زمان برگزاری دوره مذکور بازه زمانی اربعین شهادت سردار سلیمانی تا ۲۲ اسفندماه روز شهید خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: برنامه های دهه فجر و چهل و یکیمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در آموزش و پرورش استان نیز با رویکرد الگوی گیری از سید الشهدای مقاومت سردار حاج قاسم سلیمانی به اجرا درآمد.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.