صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / سعید آقایی: از سپاهان هم می شود به اروپا رفت
سعید آقایی: از سپاهان هم می شود به اروپا رفت

اکرم عفیف و حسن هیدوس، باید هر دو تا را بگیرم

سعید آقایی: از سپاهان هم می شود به اروپا رفت

کسب و کار نیوز :سعید آقایی می‌گوید که اطمینان داشت از بازی با العین محروم نیست و با خیال راحت در مقابل این تیم قرار گرفت.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, سعید آقایی مدافع چپ تیم سپاهان که در تیم هفته لیگ قهرمانان آسیا حضور داشت، پس از درخشش در مقابل العین در مقابل دوربین ورزش سه قرار گرفت و به سوالات خبرنگار ما پاسخ داد؛ از شایعه محرومیت در مقابل العین تا پیشنهاد از سرخابی ها و البته اهداف او در آینده؛ این گفتگو را در پایین می‌خوانید:

منطقی بازی کردیم؛ ۴ گل زدیم

وی در ابتدا به بازی با العین اشاره کرد و گفت: قبل بازی ما برای برد آمده بودیم اما فکرش را نمی‌کردیم که با نتیجه ۴-۰ العین را ببریم. خداراشکر تیممان سرحال بود و منطقی هم بازی کردیم و سعی داشتیم اول بازی گل نخوریم و توانستیم نیمه اول به گل برسیم. در ادامه هم این روند را حفظ کردیم و در ابتدای نیمه دوم هم به گل رسیدیم.

امکانات السد با ما قابل مقایسه نیست

مدافع کنار تیم طلایی پوش درباره دیدار با السد گفت: ما با یکی از بزرگترین تیم های آسیا بازی داریم و تیم پرمهره ای هستند. از لحاظ امکانات و مالی، قابل مقایسه با تیم های ایرانی نیستند. اما ما هم برنامه خودمان را داریم و می‌آییم که خوب بازی کنیم و روی مسابقه تمرکز داریم و می‌خواهیم نتیجه خوبی بگیریم.

مطمئن بودم محروم نیستم

آقایی در پاسخ به سوالی در مورد شایعه محرومیتش گفت: آقای فتاحی به من گفتند و من هم یادم بود که زمان بازی تراکتور، یک بازی با پاختاکور کارت گرفتم و در مرحله حذفی هم با اخطار جریمه شدم اما می‌دانستم که کارت زرد مرحله گروهی پاک می‌شود و مشکلی من را تهدید نمی‌کند.

برای بازی در آسیا خیلی انگیزه دارم

ستاره سپاهانی ها همچنین درخصوص غیبت خود در لیگ قهرمانان اظهار داشت: من سالی که از تراکتور آمدم به سپاهان، تراکتور سهمیه گرفته بود اما من آمدم اینجا و سه سال بازی آسیایی نداشتیم و یک غیبتی بود. انشالله این فصل جبران کنم و خیلی هم انگیزه دارم که برای تیمم مفید باشم و به تیم ملی هم برسم.

انتخاب اسکوچیچ خوب بود

آقایی درباره وضعیت تیم ملی گفت: شرایط یک مقدار سخت شده و انتخاب آقای اسکوچیچ یک انتخاب خوب بود. امیدوارم نگاه متفاوت به لیگ داشته باشند تا از هر تیم نماینده داشته باشیم و از هرتیمی بازیکنان به تیم ملی برسند. امیدوارم به جام جهانی هم برسیم که این یک افتخار برای همه مان است.

پرسپولیس، استقلال و تراکتور؟ امیدوارم به اروپا برسم

دفاع چپ تیم سپاهان با اشاره به پیشنهادهایش از سرخابی ها گفت: سپاهان باشگاه بزرگی است و این جزو افتخارات ورزشی من است که در این تیم هستم. همیشه هم سعی کردم بهترین بازی ها را برای این تیم داشته باشم اما در این سال ها پیشنهاد از پرسپولیس، استقلال و تراکتور داشتم. من خوشحالم که در سپاهان بازی می‌کنم و امیدوارم به تیم ملی هم برسم و اگر در قسمتم بود به اروپا هم بروم.

وینگرهای السد را آنالیز کردم و می‌شناسم

سعید آقایی در پایان با اشاره به تقابل با ستاره های السد عنوان کرد: امیدوارم ما روز سختی برای السد شروع کنیم. چند روز به بازی السد باقی مانده اما من در این روزها بازی این تیم را دیدم و برای خودم آنالیز داشتم و اگر در بازی السد در زمین بودم، تمام تلاشم را می‌کنم تا مفید باشم. سبک بازی دو وینگری که ممکن است جلویم باشند را می‌شناسم و امیدوارم روز خوبی داشته باشم. فکر کنم استارت بازی با هیدوس باشد اما در طول بازی تغییر می‌کند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.