صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / ایده ی مهاجری؛ تمرین در فضای انتقاد تماشاگران
ایده ی مهاجری؛ تمرین در فضای انتقاد تماشاگران

ایده ی مهاجری؛ تمرین در فضای انتقاد تماشاگران

کسب و کار نیوز:تیم نساجی امروز آخرین تمرین خود پیش از دیدار با پارس جنوبی را در استادیوم شهید وطنی قائمشهر برگزار خواهد کرد و در این تمرین تماشاگران تیم هم می توانند حضور داشته باشند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, طبیعی است این حضور با انتقادات تماشاگران هم همراه باشد به این خاطر که نساجی در دو بازی گذشته ی خود به تیم های سایپا و نساجی باخت و بدتر از باخت این بود که ارایه گر بازی های خوبی نبود و همان طور که سرمربی بدان اشاره کرده بود نساجی در دو بازی اخیر به بازی های بد خود باخت نه توانمندی حریفان. با این حال رضا مهاجری برنامه ای برای دور کردن تیم خود از تماشاگران ندارد و اتفاقا می خواهد پیش از بازی شاگردانش انتقادات را حس کنند و حرف های تماشاگران نساجی را بشنوند و فردا با احساس مسئولیت بیشتری در بازی با پارس جنوبی به میدان بروند.

رضا مهاجری در کنفرانس خبری بعد از بازی با شاهین شهرداری بوشهر با شدت و حدت هر چه تمامتر از تماشاگران نساجی به خاطر بازی بد شاگردانش عذرخواهی کرد. او پیش تر هم وقتی از تیم نساجی انتقاد می شد پای حرف های تماشاگران می نشست و حق را به آنها می داد. با اینکه گاها حرف های تندی علیه او و شاگردانش زده می شد. البته سرمربی تیم نساجی این فصل بارها و بارها در قائمشهر و در روزهای باخت تشویق شد و این به خاطر بازی زیبایی بود که تیمش ارایه می داد. حالا او و تیمش باید بیش از پیش در مسیر نتیجه گیری قرار گیرند چرا که تیم فصل را تجربه کرده اند و از همه مهمتر اینکه در حال نزدیک تر شدن به نامزدهای سقوط هستند و اگر قرار به تکرار بازی های بد باشد این انتقادات شدید و شدیدتر خواهد شد تا جایی که ممکن است کار برای این مربی نا ممکن شود. خط قرمز تماشاگران قائمشهری نساجی است و آنها نساجی را بیش از هر چیزی و هر کسی دوست دارند. تماشاگرانی که انصافا این فصل هم هماند فصول گذشته بیشترین حمایت را از تیم و کادر فنی داشتند و حالا نوبت تیم است که با ارایه بازی های خوب و هم چنین نتایج درخورتحسین آنها را خوشحال کند.

نساجی فردا در هفته بیستم لیگ برتر در شرایطی به مصاف پارس جنوبی می رود که مجتبی بیژن را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت. هم چنین بعید است نوید عاشوری هافبک طراح این تیم در ترکیب نساجی قرار گیرد به این خاطر که مصدوم است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.