صفحه اصلی / سرخط خبرها / محصولات ایدم، مطابق با استانداردهای آلایندگی ارتقا می‌یابد

مديرعامل شركت توليد موتورهاي ديزلي ايران:

محصولات ایدم، مطابق با استانداردهای آلایندگی ارتقا می‌یابد

کسب و کار نیوز - مديرعامل شركت توليد موتورهاي ديزلي ايران از اجراي برنامه‌هاي ارتقاي محصولات اين شركت مطابق با استانداردهاي آلايندگي روز خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایکوپرس،  محمد رستم نژاد تولید موتورهای دیزلی ایران ( ایدم )  با بیان این که ارتقای محصولات شرکت ایدم از منظر آلایندگی و بهبود مصرف سوخت متناسب با قوانین مصوب کشور در دستور کار قرار دارد گفت: پروژه‌های متعددی برای ارتقای موتورهای ۳۵۵، ۳۶۴ و ۴۵۷ به استاندارد آلایندگی یورو ۵ تعریف شده و درحال اجرا است.
وی تاکید کرد: به دلیل کاهش تقاضای خودروهای دیزلی سنگین در کشور در دهه اخیر و به تبع آن کاهش تقاضا برای موتورهای این خودروها فعالیت های ایدم دچار چالش شد اما به منظور ایجاد فرصت های جدید در بازار موتورهای صنعتی و قطعات یدکی بدلیل اعمال تحریم های ظالمانه، افزایش نرخ ارز و محدودیت‌های وارداتی، توسعه این بخش از فعالیت های ایدم مورد توجه قرار گرفته است.
رستم نژاد خروج از ماده ۱۴۱ قانون تجارت را از محورهای مهم برنامه های ایدم اعلام کرد و گفت: برنامه هایی همچون افزایش فروش موتورهای خودرویی،‌ توسعه فروش موتورهای صنعتی و دیزل ژنراتور، افزایش سهم بازار قطعات یدکی، توسعه صادرات و افزایش فروش خدمات را در دستور کار قرار دارد.
وی از طرح ریزی مدل درآمدی جدید در این شرکت خبر داد و گفت: به منظور تحقق این مدل برنامه هایی مانند توسعه بازاریابی و افزایش تولید موتور صنعتی،‌ دیزل ژنراتور و قطعات یدکی، شناسایی ، کاهش دارایی های راکد و مازاد و غیرمولد و تبدیل آن به رارایی های مولد و ورود آن به جریان نقدینگی ایدم از جمله برنامه های پیش‌بینی شده در این بخش است.
مدیرعامل ایدم ضمن تاکید بر اهمیت منابع انسانی متخصص این شرکت بر افزایش بهره وری در آن و توجه بر تعالی سازمانی افزود: از ظرفیت های موجود در بخش های مختلف تولید و ارایه خدمات مطلوب به مشتریان بهره‌برداری خواهیم کرد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.