صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / ستاره برزیلی؛ کلید انتقال نیمار به بارسلونا
ستاره برزیلی؛ کلید انتقال نیمار به بارسلونا

ستاره برزیلی؛ کلید انتقال نیمار به بارسلونا

کسب وکار نیوز:ممکن است به زودی راه بازگشت نیمار، ستاره 28 ساله و برزیلی به بارسلونا فراهم بشود.

به گزارش کسب وکار نیوز به نقل از ورزش سه, شرایط برای فیلیپ کوتینیو در بایرن مونیخ نیز چندان مساعد نیست و به نظر می رسد باشگاه پرافتخار آلمانی علاقه ای به دائمی کردن قرارداد این هافبک برزیلی و پرداخت بند ۱۲۰ میلیون یورویی به بارسلونا ندارد.

از طرفی بارسلونا نیز چندان علاقمند به حفظ فیلیپ کوتینیو نیست و در تابستان بعد او باید مقصد بعدی اش را انتخاب کند. علیرغم تمایل خود این بازیکن به بازگشت به لیگ برتر، Le10Sport مدعی شد شاید پاری سن ژرمن مقصد بعدی کوتینیو لقب گیرد.

لئوناردو، مدیر ورزشی باشگاه فرانسوی رابطه خوبی با کوتینیو داشته و به سبک بازی این بازیکن نیز علاقمند است و به همین دلیل ممکن است هافبک برزیلی به زودی راهی پاریس شود. همچنین بارسلونا که مالک کوتینیو به شمار می آید نیز به رقم خوردن این انتقال بی میل نیست و می تواند به هدفش مبنی بر جذب نیمار نزدیک شود.

نیمار در تابستان سال گذشته تلاش زیادی برای بازگشت به بارسلونا داشت و این انتقال تا آستانه نهایی شدن نیز پیش رفت، اما در نهایت عدم توافق مالی طرفین باعث بر هم خوردن معامله شد. اگرچه دو باشگاه بارسلونا و پاری سن ژرمن رابطه چندان خوبی با یکدیگر ندارند، اما تمایل تیم فرانسوی به خرید کوتینیو و علاقه بارسا به جذب نیمار، می تواند باب مذاکرات بین طرفین را گشوده و باعث معاوضه این دو ستاره برزیلی در تابستان امسال شود.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.