صفحه اصلی / اصناف / اصناف / انتخاب نماینده ای شایسته از سوی وزیر صمت در اتاق اصناف ایران ستودنی است
انتخاب نماینده ای شایسته از سوی وزیر صمت در اتاق اصناف ایران ستودنی است

حجت الاسلام والمسلمین نعیم آبادی:

انتخاب نماینده ای شایسته از سوی وزیر صمت در اتاق اصناف ایران ستودنی است


کسب و کار نیوز- آیین اهدای حکم اعضای کارگروه اصناف بنیاد بین المللی احیاء فرهنگ خمس عصر روز گذشته (20 بهمن 1398) با حضور سعید ممبینی رئیس اتاق اصناف ایران، ابراهیم درستی عضو هیات رئیسه و نماینده وزیر صمت در هیات رئیسه اتاق اصناف ایران و رئیس این کارگروه، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی نعیم آبادی رئیس بنیاد بین المللی احیاء فرهنگ خمس، مسعود امراللهی مسئول بسیج تخصصی اصناف ایران، خسروابراهیمی نیا، عضو هیات رئیسه اتاق اصناف تهران، محمد توکلی رئیس هیات امنای بازار تهران و جمعی از بزرگان بازار و اعضای بنیاد بین المللی احیاء فرهنگ خمس برگزار و دفتر رسمی این کارگروه -در خیابان فلسطین جنوبی، خیابان حجت دوست- افتتاح شد.

 به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران، در این نشست حجت الاسلام و المسلمین نعیم آبادی رئیس بنیاد بین المللی احیاء فرهنگ خمس در اصناف گفت: ارتباط بازاریان و روحانیت از قدیم مرسوم بوده است و برگزاری چنین نشست هایی بین این دو قشر پر سابقه است. بازار همواره به جز در بحث پرداخت وجوهات و سهم امام، پشتوانه بزرگ حوزه بوده است. هرچند مدتی است که پرداخت خمس به عنوان یک واجب الهی کمرنگ شده است و از این رو باید به همت مردان بزرگ این قشر پر رنگ شود.  

وی بیان کرد: بحث خمس از سمت دشمن مورد هجوم است و از ناحیه دوستان نیز مورد غفلت واقع شده است. بنابراین همراهی با این کارگروه و عمل به این واجب مظلوم منجر به رفع فسادها و دزدی ها خواهد شد و در کشور مشکلی نخواهیم داشت. چرا که خمس طرح یک مجلس نیست و از جانب خدا برای حل مشکلات مطرح شده است.  

حجت الاسلام و المسلمین نعیم آبادی گفت: بنده افتخار می کنم که وزیر محترم صمت جناب آقای ابراهیم درستی را بعنوان نماینده خود در اتاق اصناف کشور انتخاب کرده اند و بی شک ایشان بهترین گزینه برای این مسئولیت هستند و انتخابشان ستودنی است.

رئیس بنیاد بین المللی احیای فریضه خمس یادآور شد: توانمندی جناب آقای درستی در احیای فریضه خمس در اصناف بر کسی پوشیده نیست و امیدواریم با همان اعتقادی که همه داریم کاری کنیم که در محضر امام زمان (عج) سربلند باشیم. همه شما افراد حاضر در این کارگروه در بازار نقش دارید و می توانید در احیاء خمس در کشور نقش داشته باشید اما این کاری نیست که هر کسی از جمله بنده بتوانیم انجام دهیم. بنابراین این امر خیر به خود اصناف واگذار شده است و این کارگروه تنها جنبه فرهنگ سازی دارد.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش قیمت مرغ به ۸۰ هزار تومان/ مازاد عرضه داریم

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهدی یوسف‌خانی، رییس اتحادیه فروشندگان مرغ گوشتی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.