صفحه اصلی / اسلایدر / شاخص بورس از کانال ۴۵۰ هزار واحد عبور کرد

در آغاز معاملات امروز بازار سرمایه

شاخص بورس از کانال ۴۵۰ هزار واحد عبور کرد


کسب و کار نیوز: شاخص بورس در لحظات ابتدایی دادوستدهای امروز بازار سرمایه با راحتی هر چه تمام‌تر و پرقدرت از ارتفاع ۴۵۰ هزار واحد عبور کرد و رکود تاریخی را از خود بجای گذاشت.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از تسنیم؛ بر این اساس گزارش، تا کنون تعداد ۳میلیارد و ۳۷۵میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش ۱۵۲۶میلیارد تومان در ۲۷۱هزار نوبت دادوستد شده و شاخص بورس با رشد ۱۰۴۱۰واحدی تا این لحظه در ارتفاع ۴۵۶هزار و ۳۰۴واحد قرار گرفته است.

بیشترین اثر مثبت بر رشد دماسنج بازار سهام نیز تا کنون نام نمادهای معدنی و صنعتی گل گهر، سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین و صنایع پتروشیمی خلیج فارس ثبت شده است.

شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم تا به این لحظه روند مثبت و صعودی را پشت سر گذاشتند؛ به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) ۲۷۷۸واحد، کل (هموزن) ۲۲۳۱واحد، قیمت (هموزن) ۱۴۸۸واحد، آزاد شناور ۱۲۴۷۳واحد و شاخص‌های بازار اول و دوم نیز به ترتیب ۷۸۳۹و ۱۹۹۵۰واحد رشد کرده‌اند.

در بازارهای فرابورس ایران هم تا کنون با معامله ۱۳۲۴میلیون ورقه به‌ارزش ۸۰۴میلیارد تومان در ۱۸۲هزار نوبت، آیفکس ۱۳۸واحد رشد کرده و در ارتفاع ۵۷۹۳واحد قرار گرفته است.

همچنین مطالعه کنید:

رویترز:‌ صادرات نفت ایران بیشترین رقم در ۱۰ ماه گذشته شد

به گزارش کسب و کار نیوز ، ایران به عنوان سومین تولید کننده بزرگ اوپک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.