صفحه اصلی / اقتصادی / بانک / سامانه نوین راهبری و کنترل ناوگان پول رسانی بانک دی افتتاح شد

روابط عمومی و تبلیغات بانک دی

سامانه نوین راهبری و کنترل ناوگان پول رسانی بانک دی افتتاح شد

کسب و کار نیوز - بانک دی در راستای افزایش ضریب امنیتی ناوگان پول رسانی از سامانه نوین راهبری و کنترل ناوگان پول رسانی رونمایی کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی، طی مراسمی با حضور دکتر برات کریمی مدیر عامل بانک دی، سردار ابراهیم کریمی جانشین معاون اجتماعی ناجا، سرهنگ حسن نژاد معاون حفاظت اماکن ناجا، سرهنگ فرخ جانشین معاونت حفاظت اماکن ناجا در امور بانک ها، سرهنگ یارمحمدی معاونت حفاظت تاسیسات و اماکن فاتب، سرهنگ پیرهادی جانشین معاونت حفاظت اماکن فاتب، سرهنگ آل بویه جانشین کلانتری١٠٣، سرهنگ حسینی معاونت پیشگیری کلانتری ١٠٣، سید مصطفی صفوی مدیرعامل شرکت آتیه سازان دی، حسین ظریفی معاون مالی بانک دی و جمشید بهمن مدیرکل حراست بانک دی از سامانه نوین راهبری و کنترل ناوگان پول رسانی رونمایی شد.
در این مراسم کریمی، مدیرعامل بانک دی با تبریک چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب گفت: مردم میهن عزیزمان در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران با پیروی از منویات مقام معظم رهبری(مدظّله العالی) و ادامه دادن راه شهدا و جانفشانی های ایثارگران توانستند نقشه شوم دشمنان داخلی و خارجی را سرکوب نمایند.
مدیرعامل بانک دی خدمت به خانواده معزز شهداء و ایثارگران را یک توفیق الهی دانست و با اشاره به اینکه خانواده های شهداء و ایثارگران از فداکارترین اقشار جامعه هستند و رسیدگی به مسائل آن ها علاوه بر اینکه فضیلت بزرگی به شمار می رود یک وظیفه شرعی و عرفی است افزود: خدمت به خانواده معزز شهداء و جامعه بزرگ ایثارگران افتخاری است که نصیب مجموعه بانک دی شده و همانگونه که خانواده شهداء در راستای حفظ کیان جمهوری اسلامی، از جان و مال خود گذشتند و در این راه استوار ایستادند ما نیز وظیفه داریم در راه خدمت به این عزیزان تلاشی مضاعف داشته باشیم.
وی با معرفی سامانه نوین راهبری و کنترل ناوگان پول رسانی و با بیان اینکه این سامانه با بهره گیری از آخرین تکنولوژی های روز دنیا در این حوزه، امنیت ناوگان پول رسان بانک دی را تامین میکند گفت: از همکاری های ارزشمند نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در تامین امنیت نظام بانکی کشور صمیمانه تشکر میکنم و امیدوارم این سیستم امنیتی نوین علاوه بر ناوگان پول رسان هر چه سریعتر در تمامی شعب بانک دی نیز راه اندازی شود تا ضریب امنیت شعب بانک نیز به بالاترین حد ممکن ارتقا یابد.
در ادامه این مراسم سردار ابراهیم کریمی جانشین معاون اجتماعی ناجا نیز با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر و تقدیر از راه اندازی این سامانه در بانک دی گفت: بانک دی پیشرو ترین بانک در حوزه نصب و راه اندازی سامانه نوین راهبری و کنترل ناوگان پول رسانی در نظام بانکی است و شایسته است سایر بانک ها نیز با الگوبرداری از بانک دی ضریب امنیتی ناوگان های پول رسانی را ارتقا دهند.
سرهنگ حسن نژاد معاون حفاظت اماکن ناجا نیز با اشاره به اهمیت تامین امنیت نظام بانکی کشور گفت: تمام تلاش ما ارتقاء امنیت شعب بانکی و ناوگان پولرسانی کشور است و در این خصوص با بهره گیری و به کارگیری نیروی های خبره، مجرب و متخصص نیروی انتظامی سعی در ارائه بهترین خدمات را داریم.
سید مصطفی صفوی مدیرعامل شرکت آتیه سازان دی نیز در ادامه این مراسم نحوه عملکرد و سیستم کارکردی سامانه نوین راهبری و کنترل ناوگان پول رسانی بانک دی را تشریح نمود.
گفتنی است در ادامه مراسم رونمایی مدیر عامل بانک دی، میهمانان و هیات همراه با حضور در اطاق مانیتورینگ بانک از کارکرد سامانه نوین راهبری و کنترل ناوگان پول رسانی بصورت آنلاین بازدید نمودند.

همچنین مطالعه کنید:

تامین مالی ۳۵۰ همتی از طریق ابزارهای تأمین مالی زنجیره‌­ای در سال ۱۴۰۳

به گزارش کسب و کار نیوز، این بانک در راستای مأموریت خود مبنی بر تنظیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.