صفحه اصلی / اقتصادی / بانک / بانک ملی در ارائه خدمات به مشتریان خود پیشرفت خوبی داشت

بانک ملی در ارائه خدمات به مشتریان خود پیشرفت خوبی داشت

کسب و کار نیوز - وزیر امور اقتصادی و دارایی و مدیرعامل بانک ملی ایران که به منظور شرکت در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان همدان به همدان سفر کرده اند، از شعبه مرکزی همدان نیز بازدید کردند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان همدان، دکتر دژپسند ضمن تقدیر از خدمات گسترده بانک های دولتی کشور به ویژه بانک ملی ایران گفت: امروز بانک های دولتی کشور در ارائه خدمات به مشتریان خود پیشرفت خوبی داشته اند که در این خصوص می توان به افتتاح حساب آنلاین و غیرحضوری در بانک ملی ایران اشاره کرد.
وی افزود در راستای حمایت از واحدهای اقتصادی، سقف اختیارات بانک های دولتی استان ها در اعطای تسهیلات افزایش می یابد و این تصمیم به زودی در بانک ملی ایران عملیاتی می شود.
دکتر حسین زاده نیز در این جلسه تأکید کرد؛ بانک ملی ایران با تمام قوا از فعالیت های صنعتی، تولیدی، خدماتی و عمرانی استان همدان که دارای طرح توجیهی مورد قبول بوده و در راستای رونق تولید باشند، حمایت می کند.
در ادامه این سفر دکتر دژپسند و معاونان وزارت امور اقتصادی و دارایی، مدیرعامل بانک ملی ایران و جمعی از مسئولان استان از شعبه مرکزی همدان بازدید نمودند.

همچنین مطالعه کنید:

بانک جهانی: شکاف درآمدی در ایران به کمترین رقم در ۸ سال رسید

به گزارش کسب و کار نیوز، جدیدترین آمار منتشر شده از سوی بانک جهانی نشان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.