صفحه اصلی / اقتصادی / راه و شهرسازی / تخلیه و بارگیری در بنادر کشور رشد ۶.۶ درصدی است

در نوزدهمین روز بهمن ۱۳۹۸ اتفاق افتاد

تخلیه و بارگیری در بنادر کشور رشد ۶.۶ درصدی است

کسب و کار نیوز - عملکرد بنادر کشور در نوزدهمین روز بهمن ۱۳۹۸ نسبت به مدت مشابه سال قبل رشدی نزدیک به ۷ درصد را نشان می‌دهد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی،  نگاهی به عملکرد بنادر کشور در بحث تخلیه و بارگیری نشان می‌دهد که بنادر آبادان، اروند کنار، آستارا، امام خمینی، امیرآباد، انزلی، بوشهر، تیاب، جاسک، چابهار، چارک، چوئبده، خرمشهر، دیر، شهید باهنر، شهید رجایی، شهیدحقانی، فریدون کنار، قشم،گناوه، لنگه و نوشهر در این خصوص نسبت به مدت مشابه رشد ۶.۶ درصدی را تا به امروز ۱۹ بهمن ماه نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد هستند.

رسیدن مجموع تخلیه و بارگیری بنادر کشور به عدد ۱۳۰.۱۶ میلیون تن در نوزدهمین روز بهمن ماه ۱۳۹۸، نشان می دهد که با رشد بیش از ۶ درصد از عدد ۱۲۲.۰۹ میلیون تن در سال ۹۷ در همین روز عبور کرده است.

بیشترین رشد طبق هفته‌های گذشته در بین شش آیتم کانتینری، کانتینری (M.TEU)، فله خشک، فله مایع، جنرال کارگو و فرآورده‌های نفتی در بحث تخلیه و بارگیری بنادر به فله‌های خشک برمی‌گردد که تا تاریخ ذکر شده نسبت به مدت مشابه سال قبل با رسیدن به عدد ۱۷.۵۱ میلیون تن و عبور از عدد ۱۶.۶۷ میلیون تن در مدت مشابه سال قبل به رشد ۵ درصدی رسیده است.

فله مایع، جنرال کارگو و نفتی هم دیگر آیتم‌هایی هستند که با رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل از آمار خود در سال ۹۷ عبور کردند و در فاصله چند روزی که به پایان سال ۹۸ باقی مانده یک رکورد را همچون فله مایع به ثبت رساندند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.