صفحه اصلی / سرخط خبرها / بیمارستان ۴۲۰ تختخوابی رشت ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی خبر داد

بیمارستان ۴۲۰ تختخوابی رشت ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

کسب و کار نیوز - معاون وزیر راه و شهرسازی، ضمن بازدید از بیمارستان ۴۲۰ تختخوابی رشت از پیشرفت ۵۵ درصدی آن بیمارستان خبر داد و گفت: بیمارستان ۲۳۱ تختخوابی تالش تحویل موقت شده و بیمارستان ۱۳۲ تختخوابی لنگرود نیز همزمان با تکمیل در حال تجهیز است.

به گزارش کسب و کار نیوز  به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمدجعفر علیزاده، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی روند احداث و تکمیل بیمارستان های مهم در استان گیلان را اعلام کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی از پیشرفت ۵۵ درصدی پروژه ساخت بیمارستان ۴۲۰ تختخوابی رشت خبر داد و گفت: تکمیل بیمارستان جدید رشت نیازمند اعتبار مالی سنگین است که در اولویت سال‌های آتی سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی قرار دارد.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی همچنین از بهره برداری دو پروژه بیمارستانی دیگر در استان گیلان خبر داد و افزود: بیمارستان ۲۳۱ تختخوابی تالش تحویل موقت شده و بیمارستان ۱۳۲ تختخوابی لنگرود نیز همزمان با عملیات تکمیلی در حال تجهیز است.

گفتنی است، محمدجعفر علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی در هفته گذشته بازدیدی از سه بیمارستان استان گیلان، بیمارستان‌های در حال احداث ۴۲۰ تختخوابی جدید رشت، بیمارستان ۲۳۱ تختخوابی تالش و بیمارستان ۱۳۲ تختخوابی لنگرود داشت و درجریان روند تکمیل آنها قرار گرفت.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.