صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان / دورهمی در مسیر بازاریابی دیجیتال به ایستگاه هجدهم رسید
دورهمی در مسیر بازاریابی دیجیتال به ایستگاه هجدهم رسید

دورهمی در مسیر بازاریابی دیجیتال به ایستگاه هجدهم رسید

کسب و کار نیوز - قرار گرفتن در جمع کارشناسان و بازاریابان دیجیتالی کشور در قالب رویداد دورهمی در مسیر بازاریابی دیجیتال (DMWay) هر ماه تجربه جدیدی در این مسیر برای فعالان این حوزه در بر دارد.

به گزارش کسب و کار نیوز، هجدهمین دورهمی در مسیر بازاریابی دیجیتال در انستیتو نفت دانشکده فنی مهندسی دانشگاه تهران روز ۱۷ بهمن ماه برگزار شد. موضوع این دورهمی «بررسی وب سایت ایسمینار» بود. در این روز سایت «ایسمینار» از نظر محتوایی، سئو (بهینه‌سازی موتور جستجو) و شبکه‌های اجتماعی توسط کارشناسان و در حضور صاحبان کسب‌وکار، نقد و بررسی شد. بخش سئوی این سایت توسط ندا خالقی متخصص سئو، بخش محتوا توسط محبوبه شعاعی کارشناس بازاریابی محتوایی و در نهایت، شبکه‌های اجتماعی سایت ایسمینار نیز توسط الهه محمودی کارشناس شبکه‌های اجتماعی مورد بررسی قرار گرفت. همچنین پنل پرسش و پاسخی با حضور مانوئل اوهانجانیانس و ۳ ارائه دهنده این برنامه برگزار شد.

ایسمینار اولین و تنها پلتفرم برگزاری وبینار (سمینار و کلاس) و رویداد آنلاین است. به عبارت دیگر محلی برای برگزاری وبینار و شرکت در وبینار است.

این برنامه با ارائه محبوبه شعاعی، روزنامه نگار و بازاریاب محتوایی آغاز شد. موضوع ارائه نخست، «ایسمینار از منظر محتوا» بود. ندا خالقی دومین ارائه دهنده هجدهمین دورهمی در مسیر بازاریابی دیجیتال بود. موضوع ارائه او «سئوی وب سایت ایسمینار» بود و به همین دلیل بهینه سازی موتورهای جستجوی ایسمینار را بررسی کرد. خالقی دیجیتال مارکتر و متخصص سئوست. این برنامه با ارائه الهه محمودی، کارشناس بازاریابی محتوایی ادامه یافت. موضوع ارائه محمودی، «بررسی شبکه های اجتماعی ایسمینار» بود.

این رویداد که به ایستگاه هجدهم رسیده و به صورت عمومی برگزار می شود، قبلا از آن به صورت خصوصی و با جمع های ۷-۸ نفره برگزار می شد و در آن به تحلیل وب سایت‌ها و کسب و کارهای اینترنتی از دید تخصصی دیجیتال مارکتینگ پرداخته می شود.

به قول طالبی، دبیر انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی، «با لودر از روی سایت ها رد می شوند.»

در ادامه تصاویری از این رویداد را می بینید.

همچنین مطالعه کنید:

نرخ مشارکت اقتصادی افزایش یافت/تسهیلات ۲۰۰ هزار میلیارد تومانی اشتغال

شایلی قرائی به گزارش کسب و کار نیوز، وی با اشاره به اینکه نرخ بیکاری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.