صفحه اصلی / سرخط خبرها / حضور پرشور مردم در انتخابات موجب یاس و ناامیدی دشمن خواهد شد

حضور پرشور مردم در انتخابات موجب یاس و ناامیدی دشمن خواهد شد

کسب و کار نیوز - استاندار سیستان و بلوچستان گفت: حضور پرشور مردم همیشه در صحنه کشور در انتخابات پیش‌رو موجب یاس و ناامیدی بیش از پیش دشمن خواهد شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، احمدعلی موهبتی روز چهارشنبه در نشست تبیین حقوق و تکالیف نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: امنیت، اقتدار و عزت امروز کشور مرهون حضور همیشگی مردم در صحنه‌های مختلف و حساس نظام از جمله انتخابات است.

وی ادامه داد: افرادی که به عنوان نماینده مردم به مجلس شورای اسلامی راه پیدا می کنند بدانند مسوولیت دشواری را بر عهده گرفته اند و باید به درستی از حقوق مردم دفاع کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: نمایندگان بدانند که بر لبه تیغ حرکت می کنند و اگر لحظه ای غافل شوند دنیا و آخرت خود را نابود می کنند.

وی تصریح کرد: شرایط سخت کنونی کشور نیارمند کار جهادی است و منتخبان مردم در مجلس قانون گذاری باید بر این امر به درستی واقف باشند.

موهبتی گفت: فردای انتخابات همه باید به فرد منتخب تبریک گفته و او را برای خدمت مناسب به مردم و کشور یاری دهند.

وی بیان کرد: سیستان و بلوچستان زخم ها و آسیب های بسیاری دارد و باید در کنار یکدیگر به فکر بهبود این زخم ها بود.

استاندار با بیان اینکه تا این لحظه ۱۱۸ داوطلب مجلس شورای اسلامی در سیستان و بلوچستان تایید صلاحیت شده اند تصریح کرد: یک میلیون و ۶۴۰ هزار نفر واجد شرایط رای دادن در این استان هستند که با حضورشان می توانند برگ زرینی در تاریخ نظام و این استان ثبت کنند.

وی افزود: ۴۷ هزار نفر در بخش های مختلف «نظارت، اجرا، امنیت، بازرسی و غیره» برای انجام یک انتخابات سالم و شفاف در سیستان و بلوچستان فعالیت دارند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.