صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / نخستین کمپ کارآفرینی پوشاک ورزشی مازندران آغاز به کار کرد

نخستین کمپ کارآفرینی پوشاک ورزشی مازندران آغاز به کار کرد

کسب و کار نیوز - اولین کمپ کارآفرینی پوشاک ورزشی با رویکرد خلاقیت و با حضور ۲۵ تیم در دانشگاه علمی کاربردی آمل آغاز به کار کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، عبدالرضا شیخ‌الاسلامی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی مازندران صبح چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: کمپ کارآفرینی پوشاک ورزشی توسط دانشگاه جامع علمی کاربردی مازندران از ۱۶ بهمن تا ۲۰ بهمن در مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۵ مازندران در آمل برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی مازندران با بیان اینکه نقطه قوت دانشگاه جامع ایجاد مراکز نوآوری است، گفت: یکی از اهداف ایجاد کمپ‌های کارآفرینی جذب دانشجوهای خارجی هستیم که زمینه‌های خوبی را برای پیشرفت دانشگاه فراهم می‌کند.

شیخ الاسلامی با اشاره به اینکه دانشگاه جامع علمی و کاربردی مازندران بیش از ۱۲ هزار دانشجو دارد، افزود: در سال جاری اقبال مناسبی برای پذیرش در استان داشتیم که بیشتر از ۳ هزار و ۷۰۰ دانشجو در ۲۱ مرکز پذیرفته شد.

وی با بیان اینکه به کمپ کارآفرینی پوشاک ورزشی داده شد و هدف دانشجویان در کنار مدرسین و صنف پوشاک، خلاقیت با مدیریت و نیاز جامعه داشته باشیم، ادامه داد: انسان روزانه پیشرفت می‌کند و نیازمند به خلاقیت و نوآوری هستیم.

شیخ‌الاسلامی با اشاره به اینکه استان مازندران بیشتر از ۱۲۰ هزار دانشجو دارد که ۳۰ درصد باید به سمت مهارتی بروند، ادامه داد: طبق برنامه از این طرح عقب هستیم و هدف دیگر ما معرفی پتانسیل‌های مازندران و در رشته‌ها ایجاد اشتغال‌های با نیاز جامعه و بومی هستیم‌.

نخستین کمپ کارآفرینی پوشاک ورزشی از ۱۶ بهمن تا ۲۰ بهمن با حضور ۲۵ تیم ۳ تا ۴ نفره در این کمک حضور دارند.

 

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.