صفحه اصلی / سیاسی / دولت / کلید اصلی حل مشکلات وحدت مردم و اعتماد بین حاکمیت و مردم است

روحانی در جلسه هیات دولت:

کلید اصلی حل مشکلات وحدت مردم و اعتماد بین حاکمیت و مردم است

کسب و کار نیوز - رییس جمهوری با بیان این که کلید اصلی حل مشکلات جامعه و ایستادگی در برابر دشمنی‌ها، حضور و وحدت مردم و اعتماد بین حاکمیت و مردم است، همگان را به شرکت گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت اظهارداشت: امروز بیش از همیشه نیاز داریم تا در ۲۲ بهمن در کنار یکدیگر به صحنه آمده و به دشمنان بگوییم که ۴۱ سال در کنار انقلاب بوده‌ایم و تا زنده‌ایم در کنار انقلاب، امام و راه رهبری باقی خواهیم ماند.
رییس جمهوری با بیان این که باید در درون خانواده به هم انتقاد کنیم،اظهارداشت:  اگر رییس جمهوری انتقادی می‌کند به معنای دلسوزی در درون خانواده و برای اجرای قانون است. باید وحدت را حفظ و واقعیات و خدمات دولت را به مردم بگوییم.
روحانی حضور پرشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن ضربه دیگری به دشمنان عنوان کرد و گفت: کلید اصلی حل مشکلات جامعه و ایستادگی در برابر دشمنی ها، حضور و وحدت مردم و اعتماد بین حاکمیت و مردم است.
وی با بیان اینکه اسلامیت و جمهوریت نظام در کنار هم قرار دارند،یادآورشد: حضور مردم در صحنه به معنای سرمایه بزرگ اجتماعی است.
رییس جمهوری اگر تدبیر، اعتدال و جاذبه امام(ره) نبود گروهک‌ها و تندروها همان اوایل کار، کشور و مردم را قطعه قطعه کرده و انقلاب را به هم می زدند.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.