صفحه اصلی / اقتصادی / بانک / افتتاح بیست‌وچهارمین مدرسه «بانک اقتصادنوین» در روستای چاه‌حسن استان کرمان

افتتاح بیست‌وچهارمین مدرسه «بانک اقتصادنوین» در روستای چاه‌حسن استان کرمان

کسب و کار نیوز - بيست‌وچهارمين مدرسه "بانک اقتصادنوين" در روستاي چاه‌حسن شهرستان رودبار جنوب واقع در استان کرمان به بهره‌برداري رسيد و به کودکان و نوجوانان اين روستا تقديم شد.

به گزارش  کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین؛ آیین افتتاح این مدرسه با حضور رسول خردمند، سرپرست شعب منطقه جنوب ایران و جمعی از مقامات و مسئولان کشوری و استانی، معلمان و دانش‌آموزان مدرسه و اهالی روستای چاه‌حسن برگزار شد.
در این مراسم خردمند با اشاره به رویکرد بانک اقتصادنوین در حوزه ایفای مسئولیت‌های اجتماعی گفت: بانک اقتصادنوین به عنوان یک بنگاه اقتصادی در کنار رسالت اصلی خود یعنی کمک به رونق تولید و اشتغال در کشور، ایفای مسئولیت‌های اجتماعی را نیز وظیفه خود می‌داند و در همین راستا تاکنون نسبت به احداث ۳۶ مدرسه در مناطق کمتر برخوردار کشور اقدام نموده که از این تعداد ۲۴ مدرسه به بهره‌برداری رسیده و مابقی در دست احداث است.
در این مراسم شیرازی رئیس آموزش و پرورش شهرستان رودبار جنوب، رضایی بخشدار زهکلوت و فرحبخش معاون مشارکت‌های نوسازی مدارس استان کرمان در سخنان جداگانه‌ای با اشاره به مشکلات مدارس آن شهرستان از اقدامات بانک اقتصادنوین در حوزه مدرسه‌سازی تقدیر و ابراز امیدواری کردند این قبیل مشارکت‌ها از جانب بانک‌ها استمرار داشته باشد.
گفتنی است، مدرسه سه‌ کلاسه بانک اقتصادنوین روستای چاه‌حسن با ۲۰۰۰ مترمربع محوطه و ۲۸۲ مترمربع زیربنا ساخته و تجهیز شده است. همچنین بانک اقتصادنوین به ‌منظور حمایت و تشویق دانش‌آموزان به یادگیری، تعدادی کوله‌پشتی حاوی لوازم‌التحریر به آن‌ها اهدا کرد.

همچنین مطالعه کنید:

بازار کالا اجازه افزایش قیمت ندارد/ قیمت ارز کاهشی می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز ، محمدرضا فرزین درباره وضعیت بازار ارز و برنامه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.