صفحه اصلی / اقتصادی / بانک / پیام مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران

پیام مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران

کسب و کار نیوز - دكتر حسين مهري، مديرعامل بانك صنعت و معدن به مناسبت فرا رسيدن چهل و يكمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران پيامي صادر كرد.

به گزارش کسب و کار نیوز، در متن این پیام آمده است:
فرا رسیدن بهمن ماه، پیمان نامه خونین شهیدان را برای تجدید میثاق فرا روی ما می نهد، دهه فجر یادآور رشادت‌های شهدایی است که برای پیروزی حق با ندای لبیک به بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) جام شهادت نوشیدند و اکنون برماست که پاسدار میراث گرانبهای آنان باشیم.
دهه مبارک فجر نمایانگر بصیرت ملتی حق طلب است که با بهره گیری از تعالیم دین مبین اسلام و با هدایت رهبری دوراندیش در رویارویی با طاغوت زمان، توانست ابهت پوشالی استبداد را در هم شکند و فصل جدیدی از حیات سیاسی را آغاز کند و آزادی و استقلال را به عنوان آرمان بلند ملت ایران به منصه ظهور برساند.
انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در حالی وارد چهل و یکمین سال عمر پر برکت خود می شود که انوار بیدارگر آن الهام بخش ملت های دربند در سراسر جهان است و بر ماست که در سایه بینش و افکار بلند مقام معظم رهبری توطئه های دشمنان اسلام را خنثی نموده و مکر آنان را به خودشان بازگردانیم.
اینک در طلیعه چهل و یکمین سال انقلاب اسلامی فرارسیدن ایام مبارک دهه فجر را به همه فجر آفرینان به ‌ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و تمامی همکاران گرامی تبریک و تهنیت عرض نموده و عزت و سربلندی روزافزون ایران اسلامی را از درگاه خداوند منان مسئلت می‌نمایم و امیدوارم در سایه خودباوری و پشتکار و با تلاش و همراهی تمامی همکاران در عرصه حمایت از صنعت و معدن کشور شاهد موفقیتهای روزافزون باشیم.

همچنین مطالعه کنید:

تامین مالی ۳۵۰ همتی از طریق ابزارهای تأمین مالی زنجیره‌­ای در سال ۱۴۰۳

به گزارش کسب و کار نیوز، این بانک در راستای مأموریت خود مبنی بر تنظیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.