صفحه اصلی / اصناف / نصب برچسب قیمت کالا، اعتماد و اطمینان را به ارمغان می آورد
نصب برچسب قیمت کالا، اعتماد و اطمینان را به ارمغان می آورد

نصب برچسب قیمت کالا، اعتماد و اطمینان را به ارمغان می آورد

کسب و کار نیوز- رئیس اتحادیه صنف درود گران و مبل سازان تهران ضمن تاکید بر الزام نصب برچسب قیمت بر محصولات این صنف اظهار داشت: نصب برچسب قیمت علاوه بر الزامی بودن، اعتماد و اطمینان را برای مشتری به ارمغان می آورد.

به گزارش کسب و کار نیوز، علیرضا عباسی رئیس اتحادیه صنف درود گران و مبل سازان تهران گفت: قانون صراحتاً اعلام کرده تا تمامی واحدهای صنفی  نسبت به نصب برچسب بر روی کالاهای مورد عرضه خود اقدام کنند و در غیر این صورت به قطع و یقین توسط سازمان های نظارتی  مشمول جریمه می شوند. وی با بیان اینکه نصب برچسب قیمت کالا، اعتماد و اطمینان را به ارمغان می آورد در ادامه افزود: اتحادیه در کنار تمامی کمیسیون هایی که قانون برای تشکیل آن در اتحادیه تاکید کرده است، کمیسیونی متشکل از معتمدین هر منطقه که تولیدی های محصولات چوبی را در دست اجرا دارند فعال نموده است، لذا در تهیه این محصولات در واحدهای دارای پروانه کسب نظارت دقیق می شود.

عباسی اضافه کرد: اتحادیه دارای ۵۰۰۰ عضو با پروانه کسب و ۱۰۰۰۰ فعال صنفی بدون پروانه کسب می باشد، برای شناسایی و صدور پروانه برای این افراد که تعدادشان بسیار است ، از سوی اتحادیه زحمات زیادی کشیده شده ، با اداره اماکن نیز جلساتی گذاشته و مکاتباتی داشته ایم تا بتوانیم این افراد را قانونمند نماییم.

وی افزود: به فضل الهی و مدد مسئولان با تیمی که تدارک دیده ایم می توانیم در مدت قریب به شش ماه، تمامی واحدهای صنفی بدون پروانه کسب را زیر پرچم قانون بیاوریم. تا کنون تنها طی ۲۰ روز ، بازرسان اتحادیه حدوداً ۲۴۰ اخطار برای واحدهای بدون پروانه کسب صادر شده است.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.