صفحه اصلی / استان ها / برف راه ۱۰۰ روستای سنقروکلیایی را بست
برف راه ۱۰۰ روستای سنقروکلیایی را بست

فرماندار شهرستان:

برف راه ۱۰۰ روستای سنقروکلیایی را بست

کسب و کار نیوز:فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی از مسدود شدن راه 100 روستای این شهرستان به دنبال بارش برف سنگین خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, محمدناصر معصومی زاده با اشاره به شروع بارش برف از ساعات اولیه بامداد امروز (۱۲ بهمن) گفت: در حال حاضر همچنان بارش برف در سطح این شهرستان ادامه دارد.

وی افزود: با بارش برف که ارتفاع آن در برخی مناطق شهرستان به حدود ۲۵ سانتی متر رسیده و همچنان نیز ادامه دارد، در حال حاضر راه ۱۰۰ روستای شهرستان مسدود شده است.

معصومی زاده با اشاره به تلاش برای بازگشایی راه روستاها، گفت: هم اکنون محورهای اصلی شهرستان باز بوده و تردد در آن برقرار است.

فرماندار سنقر و کلیایی با بیان اینکه ۲۷ روستای شهرستان گازرسانی نشده، گفت: با هماهنگی شرکت پخش فرآورده های نفتی در حال حاضر ۲۰۰ لیتر فوق العاده نفت برای این روستاها اعلام شده است.

معصومی زاده با بیان اینکه تمام نیروهای امدادی و خدمات رسان شهرستان به حالت آماده باش درآمده اند، گفت: با ادامه بارش ها تلاش نیروها در سطح شهرستان نیز مضاعف شده تا مشکلی برای مردم شهرستان ایجاد نشود.

وی افزود: خوشبختانه تاکنون مشکلی ازیخ زدگی در سطح شهرستان اعلام نشده و نیروها برای خدمات رسانی در هر شرایطی آمادگی دارند.

معصومی زاده خاطرنشان کرد: با توجه به سردی هوا و ادامه دار شدن بارش ها، مدارس تمام مقاطع تحصیلی شهرستان در نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل شده است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.