صفحه اصلی / اقتصادی / انرژی / نهضت گازرسانی روستایی در دولت تدبیر و امید محقق شد
نهضت گازرسانی روستایی در دولت تدبیر و امید محقق شد

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی:

نهضت گازرسانی روستایی در دولت تدبیر و امید محقق شد

کسب و کار نیوز:نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پروژه‌های عظیم گازرسانی در هیچ دولتی مشاهده نشده بود، گفت: نهضت گازرسانی روستایی در دولت تدبیر و امید محقق شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شانا, سین امیری‌خامکانی با تاکید بر اینکه وزارت نفت به‌ویژه در دولت تدبیر و امید در مقوله گازرسانی روستایی عملکرد درخشانی کسب کرده است، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین سیاست‌های دولت دوازدهم ایجاد زیرساخت‌ها و فراهم کردن امکانات زیربنایی همچون گاز برای مردم است که خوشبختانه در این زمینه موفقیت‌های بزرگی کسب کرده است.

وی افزود: سیاست‌های وزارت نفت برای همه کاملا شفاف و روشن است. این وزارتخانه باوجود مشکلات اقتصادی، در حوزه گازرسانی، مسئولیت‌های اجتماعی و بسیاری از بخش‌ها عملکرد مثبتی داشته است.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه پروژه‌های عظیم گازرسانی در این دولت، در هیچ دولتی مشاهده نشده است، تصریح کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و تلاش و پیگیری مداوم مدیران و مسئولان وزارت نفت به‌ویژه دولت تدبیر و امید، جهش قابل ملاحظه‌ای در گازرسانی ایجاد شده است که از زحمات این وزارتخانه قدردانی می‌کنم.

امیری‌خامکانی با تاکید بر اینکه برنامه‌های توسعه‌ای صنعت نفت ایران در هر شرایطی و بیش از چهار دهه ادامه یافته است، گفت: با برنامه‌ریزی دقیق مقابل تحریم‌ها می‌ایستیم، مسیر پیشرفت صنعت نفت کشور حتی در دوره تحریم نیز متوقف نمی‌شود.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.