صفحه اصلی / اقتصادی / بورس / رشد ۲۱ درصدی حجم و ۴ درصدی ارزش معاملات در بورس کالای ایران

طی هفته گذشته رقم خورد

رشد ۲۱ درصدی حجم و ۴ درصدی ارزش معاملات در بورس کالای ایران

کسب و کار نیوز - در هفته منتهی به 10 بهمن ماه، 675 هزار و 654 تن انواع کالا به ارزش بیش از 32 هزار میلیارد ریال در بازار فیزیکی بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت که نسبت به هفته ما قبل به ترتیب رشد 21 و 4 درصدی را در حجم و ارزش معاملات تجربه کرد.

 

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بورس کالای ایران، طی هفته اخیر و در تالار محصولات صنعتی و معدنی ۲۳۴ هزار و ۱۲۲ تن انواع کالا به ارزش ۱۴ هزار و ۶۹۴ میلیارد ریال معامله شد.

در این تالار ۲۲۶ هزار و ۳۳۵ تن فولاد، ۴ هزار و ۸۶۵ تن مس، ۲ هزار و ۷۰۰ تن آلومینیوم، ۲۱۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۱۲ تن کنسانتره فلزات گرانبها و ۲۹ کیلوگرم شمش طلا از سوی مشتریان خریداری شد.

همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی ۴۳۸ هزار و ۳۳۸ تن انواع کالا به ارزش ۱۸ هزار و ۴۴ میلیارد ریال به فروش رسید.

در این تالار ۱۱۳ هزار و ۶۲۰ تن قیر، ۱۹۰ هزار و ۸۵۰ تن وکیوم باتوم، ۶۸ هزار و ۵۹۵ تن مواد پلیمری، ۳۲ هزار تن لوب کات، ۲۵ هزار و ۸۰۹ تن مواد شیمیایی، یک هزار و ۵۸ تن روغن پایه، ۲ هزار تن سلاپس واکس، ۹۵۰ تن عایق رطوبتی و ۴ هزار و ۲۵۰ تن گوگرد معامله شد.

همچنین بازار فرعی بورس کالای ایران هم طی هفته مذکور معامله ۳ هزار و ۱۹۴ تن انواع کالا را تجربه کرد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.