صفحه اصلی / استان ها / اردبیل / تنها گرمخانه اردبیل در حال احداث است
تنها گرمخانه اردبیل در حال احداث است

شهردار اردبیل:

تنها گرمخانه اردبیل در حال احداث است

کسب و کار نیوز:شهردار اردبیل گفت: تنها گرمخانه شهر اردبیل به عنوان سرپناه بی‌خانمان‌ها در حال احداث است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حمید لطف‌اللهیان اظهار کرد: این گرمخانه در پارک غنی‌زادگان با پیشرفت ۷۰ درصد در حال اجراست و تلاش می‌کنیم تا پایان امسال این مجموعه به بهره‌برداری کامل برسد.
وی خاطرنشان کرد: شهرداری تلاش می‌کند تا با تامین اعتبار در بودجه سال ۹۹ در برخی از مناطق شهر این گرمخانه‌ها را توسعه دهد تا شهروندانی که فاقد محل مناسب خواب و استراحت هستند از این مکان استفاده کرده و در هوای سرد سال با مشکلی روبرو نشوند.
شهردار اردبیل بیان کرد: البته در شهر اردبیل تعداد کارتن‌خواب‌ها و برخی خانوارهای فاقد سرپناه بسیار کم و محدود است ولی بنابه وظیفه شهروندی و رسالتی که برعهده داریم سعی می‌کنیم در سال‌های آینده تعداد گرمخانه‌ها را افزایش دهیم.

پرهیز از اجرای پروژه‌های زاید و غیرضرور در شهر اردبیل
لطف‌اللهیان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تقدیم لایحه بودجه پیشنهادی شهرداری اردبیل با همراهی سازمان‌های تابعه به شورای شهر گفت: یکی از اصلی‌ترین موضوعات در بودجه سال آینده تاکید بر افزایش منابع درآمدی شهرداری است تا هم در بخش عمرانی و هم هزینه‌ای بتوانیم برنامه‌های پیش‌رو را عملیاتی کنیم.
وی با بیان اینکه بودجه سال ۹۹ به نسبت متمم بودجه ۹۸ با یک رشد ۱۹٫۶ درصدی روبروست، افزود: بخش عمده‌ای از اعتبارات و منابع شهرداری‌ها از طریق شهروندان تامین می‌شود و ضرورت دارد با حساسیت بیشتر روی هزینه‌کرد آن دقت داشته باشیم.
شهردار اردبیل محدودیت منابع درآمدی شهرداری را در تحقق ۵۲۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بودجه پیش‌بینی شده در سال آینده یادآور شد و گفت: به صراحت اعلام می‌کنیم در سال آینده روی پروژه‌های زاید و غیرضرور متمرکز نخواهیم شد و اولویت با تکمیل پروژه‌های مورد درخواست شهروندان است تا رضایتمندی آنها فراهم آید.
لطف‌اللهیان افزود: سال آینده با زیرساخت‌هایی که در شورابیل و اطراف بقعه شیخ‌صفی‌الدین فراهم کردیم سعی می‌کنیم تا از ظرفیت سرمایه‌گذاران برای اجرای پروژه‌ها استفاده کنیم که در این زمینه حتی آمادگی مشارکت با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را در ابعاد مختلف داریم.
وی کیفیت کارهای عمرانی را به عنوان یک اصل اساسی یادآور شد و بیان کرد: در همه پروژه‌ها این کیفیت در اجرا فدای کمیت نخواهد شد به طوری که در بهسازی معابر و خیابان‌ها حتی با یک متر خاکبرداری سعی داریم تا به عمر طولانی و مفید پروژه‌ها بهای بیشتری بدهیم تا سال‌های متمادی مردم از این پروژه‌ها استفاده کنند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.