صفحه اصلی / استان ها / زنجان / ۵۵ پروژه در سلطانیه افتتاح و کلنگ‌زنی می شوند

فرماندار سلطانیه گفت

۵۵ پروژه در سلطانیه افتتاح و کلنگ‌زنی می شوند

کسب و کار نیوز - فرماندار سلطانیه گفت: همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر امسال ۵۵ طرح عمرانی، کشاورزی، صنعتی و خدماتی به مبلغ ۲۱ میلیارد و ۱۸۳ میلیون تومان در این شهرستان افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، حسین رحمانی‌هزاررود، با اشاره به فرا رسیدن چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، عنوان کرد: همزمان با دهه‌فجر ۲۴ طرح عمرانی، ۱۱ طرح کشاورزی، ۱۸ طرح خدماتی و ۲ طرح صنعتی افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

وی اعتبار پروژه های عمرانی را ۶ میلیارد و ۴۵۳ میلیون تومان و اعتبار پروژه‌های کشاورزی را ۴ میلیارد و ۳۲۶ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: اعتبار پروژه‌های صنعتی نیر ۱۷۴ میلیون تومان و اعتبار پروژه‌های خدماتی ۱۰ میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان است.

این مسئول با بیان این‌که در این ایام، احداث خط ۶۳ کیلوولت تک‌مداره سلطانیه نیز با حضور مسئولان استانی انجام و چند پروژه آبیاری تحت فشار کشاورزی افتتاح خواهد شد، اضافه کرد:  طی این ایام زیر ساخت‌هایی مانند جدول‌گذاری و آسفالت‌ریزی معابر روستایی و پروژه‌های دیگر انجام خواهد شد.

وی با بیان این‌که در ایام‌الله دهه‌فجر ۵۵ پروژه افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود، ادامه داد: اعتبار این پروژه ها در کل بیش از ۲۱ میلیارد و ۱۸۳ میلیون تومان است.

فرماندار سلطانیه از اجرای ۱۹۰ برنامه فرهنگی نیز در این ایام نیز خبر داد و گفت: از مهم‌ترین این برنامه‌ها می‌توان به دیدار با امام جمعه، گلباران مزار شهدا، جشن انقلاب، نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و مددجویان تحت حمایت بهزیستی و کمیته امداد اشاره کرد.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.