صفحه اصلی / اجتماعی / جامعه و شهری / بیش از ۷۹۸ تن انواع مواد مخدر و روانگردان کشف شد

در ده ماهه امسال

بیش از ۷۹۸ تن انواع مواد مخدر و روانگردان کشف شد

کسب و کار نیوز - معاون مقابله با ورود و عرضه و امور بین‌الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر از کشف بیش از 798 تن انواع مواد مخدر و روانگردان در ده ماهه امسال خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر؛ ناصر اصلانی در هشتاد و ششمین جلسه کمیته مقابله با ورود و عرضه ستاد مبارزه با مواد مخدر ضمن ارائه گزارش ۱۰ ماهه اقدامات دستگاه‌های مقابله‌ای گفت: فعالیت‌های انجام شده در امر مبارزه با مواد مخدر توسط دستگاه‌های مقابله‌ای بیشتر به سمت کارهای اطلاعاتی و عملیاتی سوق داده شده است؛ به طوری که طی این مدت بیش از ۷۹۸ تن انواع مواد مخدر و روانگردان در نبرد با سوداگران مرگ کشف و ضبط شده است که در مقایسه با همین بازه زمانی در سال گذشته ۱۸ درصد رشد داشته است.

وی افزود: از مجموع کشفیات ذکر شده، میزان ۶۴۳۴۶۰ کیلوگرم تریاک (معادل ۸۱ درصد)، مقدار ۱۶۷۵۶ کیلوگرم هرویین (معادل ۲ درصد)، مقدار ۲۰۷۶۹ کیلوگرم مرفین (معادل۲ درصد)، مقدار ۶۸۹۷۳ کیلوگرم حشیش (معادل ۹ درصد)،‌ مقدار ۱۳۹۰۸ کیلوگرم شیشه (معادل ۲ درصد) و سایر مواد مقدار ۳۳۹۸۵ کیلوگرم معادل ۴ درصد از کل کشفیات حاصل شده را به خود اختصاص داده‌اند.

گفتنی است؛ در ادامه جلسه اهم مباحث مقابله‌ای کشور در حوزه مقابله با ورود و عرضه مواد مخدر و روانگردان‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیماتی اتخاذ شد.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.