صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / مسئولیت کمیته هماهنگی مشاغل خانگی به معاونت اجتماعی رسید

با پیشنهاد الهام فخاری عضو شورای شهر تهران صورت گرفت

مسئولیت کمیته هماهنگی مشاغل خانگی به معاونت اجتماعی رسید

کسب و کار نیوز - ریاست کمیته هماهنگی و برنامه ریزی مشاغل خانگی از معاون خدمات شهری به معاون فرهنگی و اجتماعی تغییر یافت.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، الهام فخاری عضو شورای شهر تهران در مورد اصلاحیه نظر کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری در خصوص طرح استفاده از ظرفیت همکاری و مشارکت شهرداری تهران در حمایت از مشاغل خانگی تولیدی افراد در معرض آسیب در صحن شورای شهر گفت: ماده ۳ این قانون اعضای کمیسیون را تعیین می‌کند. در بند ۳ این ماده معاونت خدمات شهری به عنوان ریاست کمیته مشخص شده است. همچنین در بند آخر این ماده دبیر کمیته را به عنوان ریاست سازمان خدمات اجتماعی معرفی کرده اند.

فخاری افزود: بررسی و اصلاح این ماده، مسئله‌ای اجتماعی و در جهت حمایت از اقشار آسیب پذیر و در معرض آسیب همچنین در ارتباط با توانمندسازی و پیشگیری از آسیب است.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی شورای شهر افزود: اگر با این دیدگاه موضوع را بررسی کنیم، بیش از اینکه ارتباطی با حوزه خدمات شهری و مشاغل داشته باشد، این مسئله؛ اجتماعی و فرهنگی است. از این رو پیشنهاد من این است که ریاست این کمیته را معاونت فرهنگی اجتماعی بر عهده داشته باشد. ضمن اینکه معاون خدمات شهری نیز می‌تواند به عنوان عضو در کمیته حضور داشته باشد.

این پیشنهاد با رای اکثریت به تصویب رسید

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.