صفحه اصلی / اقتصادی / انرژی / تولید روزانه گاز کل کشور به یک میلیارد مترمکعب می‌رسد
تولید روزانه گاز کل کشور به یک میلیارد مترمکعب می‌رسد

رئیس‌جمهوری:

تولید روزانه گاز کل کشور به یک میلیارد مترمکعب می‌رسد

کسب و کار نیوز:رئیس‌جمهوری گفت: با اقدام‌هایی که انجام می‌شود سال آینده کل تولید گاز کشور به روزانه یک میلیارد مترمکعب می‌رسد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شانا, دکتر حسن روحانی، امروز (سه‌شنبه، هشتم بهمن‌ماه) در مراسم بهره‌برداری از طرح‌های صنعت آب و برق استان تهران گفت: آرزوها و آرمان‌های بلندتری در این دولت داشتیم، اما باوجود فشارهای دشمنان، از امید و آرزوهایمان عقب‌نشینی نمی‌کنیم و برای رفاه و سعادت مردم، رشد، تولید و گسترش عدالت در کشور، بی‌وقفه به تلاش‌های خود ادامه خواهیم داد.

وی افزود: ملت ایران در روزهایی که دشمنان چشم طمع به کشور ما داشته‌اند، یکپارچه به صحنه آمده و ایستادگی و مقاومت کردند و امروز نیز پس از دو سال از شدیدترین تحریم‌ها و فشار اقتصادی، مردم دلاورانه ایستادگی و مقاومت می‌کنند.

رئیس‌جمهوری با بیان اینکه امروز باید با احساس مسئولیت تحقق اهداف مدنظر را دنبال کنیم، تصریح کرد: در فصل زمستان قرار داریم. قبل از دولت تدبیر و امید و حتی سال نخست فعالیت این دولت ناچار بودیم در این فصل گاز برخی مناطق را قطع کنیم و خانواده‌ها با مشکل روبه‌رو می‌شدند، اما امروز روزانه ۶۰۰ میلیون مترمکعب در روز گاز مصرف می‌شود که رقم بسیار بالایی است و خوشبختانه با مشکلی روبه‌رو نیستیم و با اقدام‌هایی که در آینده انجام می‌شود سال آینده تولید گاز ما روزانه به یک میلیارد مترمکعب خواهد رسید که این یک موفقیت بزرگ است.

روحانی ادامه داد: در دولت گذشته ناچار شدیم در فصل زمستان از یک کشور همسایه گاز را به ۹ برابر قیمت بخریم، همان کشور همسایه در دولت ما ۲ سال پیش تصمیم به گران کردن گاز گرفت که ما خودمان گاز وارداتی را قطع کردیم و از گاز تولید شده در کشور استفاده کردیم.

وی گفت: نباید فکر کنیم که قدرت فقط در برابر جباران و کشورهایی مثل آمریکا به درد می‌خورد، زیرا این قدرت در برابر دوست و همسایه هم مفید است. پس باید تلاش کنیم، توانمند و قدرتمند شویم.

همچنین مطالعه کنید:

داخلی سازی ۹۰ درصد از تجهیزات توسط شرکت های دانش بنیان

به گزارش کسب و کار نیوز ، ارسلان رحیمی مدیر عامل خطوط لوله و مخابرات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.