صفحه اصلی / اقتصادی / بانک / همراه بام جدید، خدمتی نوین به مشتریان بانک ملی ایران

روابط عمومی بانک ملی ایران اعلام کرد

همراه بام جدید، خدمتی نوین به مشتریان بانک ملی ایران

کسب و کار نیوز - اپلیکیشن همراه بام جدید بانک ملی ایران مطابق با استاندارهای روز دنیا در حوزه طراحی و با تکیه بر طراحی کاربر محور و بهره جستن از نظرات کاربران پیاده سازی و در «ملی شو3» رونمایی شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در طراحی همراه بام جدید، به منظور شناخت دقیق و پاسخگویی به انتظارات مشتریان بانک از همه مراحل فرآیند تفکر طراحی نظیر درک مسائل و نیازهای مشتری، ایده پردازی و آزمون محصول بهره گرفته شده و ویژگی هایی نظیر بهبود تجربه کاربری، کارایی و ساده سازی فرآیندهای بانکی پیاده سازی شده است.

همراه بام جدید، نه تنها قادر به ارائه خدمت و پاسخگوی نیازهای بانکی کاربران سامانه بام بوده بلکه در آن سیاست های مدونی نیز جهت توسعه امکانات و بهبود کیفی این محصول تدوین شده است.

همراه بام، یک نرم افزار موبایلی از بانک ملی ایران است که با آن می توان از خدمات گسترده بانکداری الکترونیک نظیر انتقال وجه حسابی درون بانکی و شتابی، کارت به کارت، پرداخت قبوض خدماتی از طریق بارکدخوان، پرداخت اقساط تسهیلات، خرید شارژ، شارژ خودکار، مانده کارت، صورتحساب تسهیلات، افزودن تسهیلات دیگران، استعلام برگه چک، خرید بسته اینترنت، نیکوکاری و… بهره مند شد.

بانک ملی ایران همواره توسعه بانکداری الکترونیک را جز محورهای اصلی خود قرار داده و در همراه بام جدید نیز علاوه بر بهینه سازی فرآیندهای داخلی و ساده سازی انجام خدمات بانکی، امکاناتی نظیر نمایش مخاطبان پرتکرار جهت تسهیل و راحتی کاربر در انجام امور مالی خود و… را فراهم کرده است تا گامی دیگر در راستای گسترش استفاده از فناوری در بخش بانکی بردارد.

همچنین مطالعه کنید:

برای تحقق اجرای قانون حذف یارانه افراد ثروتمند چه راهکارهایی لازم است؟/اصابت یارانه ها به دهک‌های پردرآمد

شایلی قرائی به گزارش کسب و کار نیوز ، یک کارشناس اقتصادی در این رابطه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *