صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / سینگ: مشکلات خانوادگی اجازه نداد به لیگ هند بروم
سینگ: مشکلات خانوادگی اجازه نداد به لیگ هند بروم

مردم مسجدسلیمان از جنس خودم هستند

سینگ: مشکلات خانوادگی اجازه نداد به لیگ هند بروم

کسب و کار نیوز:هافبک جدید نفت مسجدسلیمان می‌گوید در شرایط کنونی فقط مهدی تارتار می‌توانسته او را احیا کند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, امید سینگ درباره پیوستنش به نفت مسجدسلیمان در نقل و انتقالات نیم فصل عنوان کرد:‌ من قبلا دو فصل در نفت حضور داشتم و خوشحالم که بار دیگر به این تیم برگشتم. دوران خیلی خوبی در نفت داشتم و حتی قهرمان هم شدیم. نتایج خوبی گرفتیم و همه خاطراتم خوب است. از این مهم تر مردم این شهر مثل خودم لرزبان هستند و انشاالله بتوانیم کارهای بزرگی انجام بدهیم.

وی درباره کار کردن با مهدی تارتار خاطرنشان کرد: من دو سال خوب با آقای تارتار داشتم ونیازی به تعریف و تمجید از ایشان نیست. بهترین سال های فوتبالم را کنار تارتار گذراندم و مربی باسبکی است. دوست داشتم دوباره با او کار کنم. می‌دانستم که او می‌تواند به من کمک کند و همیشه قدردانش هستم. از این گذشته اعضای کادرفنی ایشان نیز آدمهای خوب و کاربلدی هستند و انشاالله کارهای بزرگی که در پارس جنوبی کردیم را اینجا تکرار می کنیم.

هافبک پیشین نساجی درباره اینکه طی یکسال و نیم گذشته نتوانست مانند قبل موفق باشد، بیان کرد:‌ من زمانی که از پارس جنوبی جدا شدم، پیشنهادهای خوبی داشتم و به خاطر شخص آقای نکونام نساجی را انتخاب کردم. وقتی به نساجی رفتم اما خیلی چیزها را از دست دادم. چیزهایی را از دست دادم اما چیزهایی به دست آوردم که تا آخر عمر فوتبالم می‌تواند به من کمک کند. مردم در قائمشهر در هر شرایطی نساجی را دوست دارند. واقعا خودم هم به آن تیم دل بسته بودم، اما ناملایمتی هایی دیدم. با وجود برخی نامردی‌ها دوست داشتم در نساجی بمانم و دینم را ادا کنم اما برخی اتفاقات افتاد و البته برخی آدم‌ها نگذاشتند که بمانم و خیلی کارها را انجام بدهم.

سینگ ادامه داد: من در نساجی سرم را پایین انداختم و گوش‌هایم را بستم. قسمت نبود در نساجی بمانم. بحث خانواده‌ام بسیار مهم بود. به خاطر آنها تصمیم گرفتم جدا شوم و در این شرایط می‌خواستم با مربی‌ای کار کنم که همه جوره بتواند به من کمک کند و آن مربی کسی نبود جز آقای تارتار.

وی همچنین گفت: برای نساجی آرزوی موفقیت می‌کنم. امیدوارم دلخوشی مردم قائمشهر همیشه خوب باشد و حال دل مردم این خطه خوب شود.

هافبک نفت درباره هواداران این تیم افزود: مردم مسجدسلیمان برای من بسیار عزیز هستند. آنها بختیاری‌اند و از جنس خودم هستند. از طرفی آقای تارتار هم بسیار مسئولیت پذیر است و این مردم و این تیم را خیلی دوست دارد. شما می‌دانید او چه پیشنهادهای خوبی داشت اما در نفت ماند و امیدوارم همه با هم بتوانیم کارهای بزرگی انجام بدهیم و روزهای خوبی را برای مسجدسلیمانی‌ها رقم بزنیم.

سینگ با بیان اینکه از لیگ هند هم پیشنهاد داشته خاطرنشان کرد: آفرهایی از هند به دستم رسیده بود اما به دلیل مشکلات خانوادگی نتوانستم به هند بروم. اگر خدا قسمت کند، در یکسال آینده یک تصمیم خوب می‌گیرم و تصمیمی می‌گیرم که چالش جدیدی برایم باشد. من در زندگی‌ام چالش های بزرگی داشتم و هدف های بزرگی را هم دنبال می‌کنم. مطمئن باشید برای رسیدن به اهدافم انسان حریصی هستم و نهایت تلاشم را می‌کنم تا چالش های بزرگ را رد کنم.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.