صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / ۵۵ میلیون کاربر؛ افتخار جدید سرویس پخش موسیقی آمازون
۵۵ میلیون کاربر؛ افتخار جدید سرویس پخش موسیقی آمازون

۵۵ میلیون کاربر؛ افتخار جدید سرویس پخش موسیقی آمازون

کسب و کار نیوز- گزارش‌ها حاکیست که سرویس استریم آنلاین موسیقی آمازون تاکنون بالغ بر ۵۵ میلیون کاربر را به خود جذب کرده است.

به گزارش کسب و کار نیوز، این روزها کاربران به نظر می‌رسد که از سرویس و اپلیکیشن های پخش و استریم آنلاین موسیقی در جهان استقبال بی نظیری نشان داده و به دانلود اپلیکیشن های پخش آنلاین موسیقی اقدام کرده اند. حالا تازه ترین گزارش های منتشر شده در وب سایت های اپل اینسادیر و سی‌نت نشان می‌دهد که شرکت آمازون توانسته است تاکنون بالغ بر ۵۵ میلیون کاربر را به سمت و سوی خود جذب کند. این در حالیست که یکی از بزرگترین رقبای آن سرویس اپل موزیک و اسپاتیفای به شمار می رود و حالا موفق شده است با جذب تعداد قابل توجهی از کاربران و علاقمندان، فاصله خود را با آنها کاهش دهد.

کاربران به صورت رایگان و پولی قادر خواهند بود از سرویس‌های پخش موزیک آنلاین بهره‌مند شوند. این برنامه‌ها قابلیت‌های متفاوتی دارند که برای کاربران مختلف در سراسر جهان می‌تواند مفید و کاربردی باشد. به عبارتی دیگر، باید گفت برنامه‌های این چنینی به کاربران این امکان را می‌دهند حتی بدون اشتراک ماهانه و پرداخت حق اشتراک، به حجم وسیعی از موسیقی‌های موردنظر و موردعلاقه به صورت آنلاین خود گوش فرادهند. از معروف ترین و بهترین سرویس‌های استریم و پخش آنلاین موسیقی در جهان می‌توان به اسپاتیفای، اپل موزیک، آمازون، ساندکلاد، گوگل پلی موزیک، پاندورا، تیدال و دیزر اشاره کرد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.