صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / میلان می‌تواند بهتر از این باشد
میلان می‌تواند بهتر از این باشد

استفانو پیولی:

میلان می‌تواند بهتر از این باشد

کسب و کار نیوز :استفانو پیولی سرمربی آث میلان بعد از پیروزی 1-0 تیمش مقابل برشا گفت اعتقاد و اشتیاق دو عاملی بوده که باعث شده عملکرد میلان در هفته‌های اخیر در مسیر پیشرفت قرار گیرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, آث میلان دیروز موفق شد با پیروزی خفیف ۱-۰ مقابل برشا در خانه حریف به رتبه ششم جدول صعود کند. روسونری در مقابل تیم یکی مانده به آخر جدول سری آ در خانه‌اش کار دشواری داشت و برشا به خصوص در اوایل نیمه دوم چند بار تا آستانه باز کردن دروازه میلان پیش رفت. ولی شاگردان پیولی در نهایت موفق شدند با گل آنته ربیچ بازی را به سود خود پایان دهند.

پیولی در پایان بازی در این باره گفت:” اخیرا چه چیزی تغییر کرده؟ اعتقاد و اشتیاق برای موفق شدن و نتیجه گرفتن. این بازی سخت و پیچیده‌ای بود که ما نتوانستیم خودمان را در آن به بهترین شکل ممکن نشان بدهیم ولی تیم ما حالا در هر شرایطی، هر طور شده در بازی باقی می‌ماند”.

سرمربی میلان در ادامه گفت:” آنته ربیچ حالا انگیزه به مراتب بیشتری دارد. او از بهترین لحظه ممکن بهترین استفاده را کرد. ما باید به همین شکل ادامه بدهیم چون می‌توانیم عملکرد بهتری هم داشته باشیم”.

پیولی در ادامه به تمجید از دوناروما دروازه‌بان تیمش پرداخت و گفت:” اشتباه کردن بخشی از فوتبال است و در این شکی نیست که وقتی دروازه‌بان اشتباه می‌کند بیشتر در معرض توجه است مثل اشتباه دوناروما در بازی اودینزه. او ولی از آن به بعد عالی کار کرده و پیشرفت خیلی خوبی داشته”.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.