صفحه اصلی / اقتصادی / بورس / رشد ۷۲ درصدی حجم معاملات تالار محصولات صنعتی و معدنی

طی هفته گذشته در بورس کالا رقم خورد

رشد ۷۲ درصدی حجم معاملات تالار محصولات صنعتی و معدنی

کسب و کار نیوز - در هفته منتهی به 3 بهمن ماه، 555 هزار و 8 تن انواع کالا به ارزش بیش از 31 هزار میلیارد ریال در بازار فیزیکی بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت که از نکات قابل توجه معاملات در هفته مذکور می توان به رشد 72 درصدی حجم معاملات در تالار محصولات صنعتی و معدنی اشاره کرد.

 

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بورس کالای ایران، طی هفته اخیر و در تالار محصولات صنعتی و معدنی ۲۷۰ هزار و ۶۳۰ تن انواع کالا به ارزش ۱۷ هزار و ۶۳۴ میلیارد ریال معامله شد.

در این تالار ۲۴۴ هزار و ۵۴۸ تن فولاد، ۴ هزار و ۸۲۰ تن مس، ۷ هزار و ۸۰ تن آلومینیوم، ۱۶۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۱۲ تن کنسانتره فلزات گرانبها، ۹ کیلوگرم شمش طلا، ۱۰ تن شمش سرب و ۱۴ هزار تن خاک روی از سوی مشتریان خریداری شد.

همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی ۲۸۴ هزار و ۱۰ تن انواع کالا به ارزش ۱۳ هزار و ۷۳۵ میلیارد ریال به فروش رسید.

در این تالار ۸۶ هزار و ۶۴۱ تن قیر، ۶۴ هزار تن وکیوم باتوم، ۶۸ هزار و ۵۰۱ تن مواد پلیمری، ۲۱ هزار تن لوب کات، ۳۴ هزار و ۷۰۶ تن مواد شیمیایی، ۲ هزار و ۷۰ تن روغن پایه، ۲۰ تن انواع گازها و خوراک ها، ۲ هزار و ۷۰۰ تن عایق رطوبتی و ۴ هزار و ۷۴۰ تن گوگرد معامله شد.

همچنین بازار فرعی بورس کالای ایران هم طی هفته مذکور معامله ۳۶۸ تن انواع کالا را تجربه کرد.

 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.