صفحه اصلی / استان ها / گردو وارد بورس می‌شود
گردو وارد بورس می‌شود

مدیر سازمان تعاون روستایی استان همدان:

گردو وارد بورس می‌شود

کسب و کار نیوز:مدیر سازمان تعاون روستایی استان همدان اشاره به عرضه سیر و کشمش از محصولات مهم و برند استان همدان در بورس اعلام کرد: عرضه گردو در بورس نیز در دستور کار قرار دارد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, رضا عباسی اظهار کرد: بازاریابی محصولات کشاورزی با بهره گیری از کسب و کارهای جدید به ویژه استارت آپ ها در اولویت فعالیت تعاون روستایی استان همدان قرار دارد که در این زمینه آپ خرید و فروش آنلاین محصولات کشاورزی تا پایان سال معرفی خواهد شد.

عباسی افزود: عرضه مستقیم محصولات کشاورزی نیز با هدف کاهش واسطه گری در بخش کشاورزی همواره در دستور کار تعاون روستایی قرار دارد که بر این اساس تا پایان سال مرکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در همدان مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه سخنانش اعلام کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون ۱۳۵ هزار تن انواع محصولات کشاورزی به صورت توافقی توسط تشکل های بخش کشاورزی استان خریداری شده است.

عباسی همچنین با اشاره به ضرورت ورود تشکل های بخش کشاورزی به بورس کالا به ویژه محصولات کشاورزی گفت: افزایش عرضه محصولات کشاورزی در بورس سبب شفافیت معاملات و قیمت گذاری محصولات کشاورزی می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان تعاون روستایی استان همدان، وی خاطرنشان کرد: سیر و کشمش از محصولات مهم و برند استان همدان است که در بورس عرضه می شوند همچنین عرضه گردو در بورس نیز در دستور کار قرار دارد.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان همدان در پایان یادآور شد: در استان همدان ۱۱۷ هزار بهره بردار فعالیت می کنند که بیش از ۲۰۰ شرکت تعاونی فعال خدمات تولید و توزیع نهاده ها از جمله کود، سموم و بذر را به آنها ارائه می کنند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.