صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / سردار با ۱۸ میلیون یورو گران‌ترین مهاجم زنیت شد
سردار با ۱۸ میلیون یورو گران‌ترین مهاجم زنیت شد

رشد ارزش شماره 20 ایران در بازار اروپا

سردار با ۱۸ میلیون یورو گران‌ترین مهاجم زنیت شد

کسب و کار نیوز:شماره 20 تیم ملی ایران یک سال بعد از انتقال 12 میلیون یورویی از روبین کازان ارزش خود را در بازار اروپا 50% افزایش داد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, سایت SPORT90 با نگاهی به بازار زمستانی ۲۰۲۰ مدعی شد چند باشگاه درصدد به خدمت گرفتن پدیده جدید فوتبال سوئد از باشگاه دسته دومی یونیون برلین هستند که یکی از این باشگاه ها زنیت سن پطرزبورگ در روسیه است. به نوشته این سایت باشگاه روسی که عنوان قهرمانی نیم فصل را در اختیار دارد برای تقویت ساختار تهاجمی خود بدش نمی آید ستاره سوئدی را به خدمت بگیرد به خصوص که احتمال ترانسفر مهاجم ۱۸ میلیون یورویی این باشگاه نیز هنوز وجود دارد.

منظور این سایت سردار آزمون ستاره ۲۶ ساله ایرانی زنیت است که یک سال بعد از انتقال ۱۲ میلیون یورویی از روبین کازان به بندر پطرزبورگ حالا با افزایش ۵۰ درصدی ارزش خود در مارکت اروپا مشتریانی ۱۸ میلیون یورویی دارد اما باشگاه روسی برای واگذاری او در زمستان یا تابستان سال آتی با تردیدهای زیادی روبرو شده است.

سایت SPORT90 نوشت:« سباستین آندرسون مشتریانی همچون والنسیا، اشتوتگارت، لایپزیک همین طور زنیت در روسیه را خواهان خود می بیند که از این جمع بسته پشنهادی روس ها بهتر از سایر مشتریان است. اما تردید بزرگ برای آندرسون برای پیوستن به زنیت، حضور سه مهاجم سرشناس همچون سردار آزمون(۱۸ میلیون یورو در بازار کنونی) آرتم زوبیا(۱۲ میلیون یورو در بازار کنونی) و کوکورین (۵ میلیون یورو در بازار کنونی) در این تیم است که او را با تردیدهایی روبرو کرده چرا که احتمال نیمکت نشینی در رقابت با این سه مهاجم کارکشته وجود دارد. شاید تنها شانس برای او جایگزینی سردار باشد که چه در زمستان جاری چه در تابستان آتی چمدان های خود را برای چالشی جدید در باشگاهی بزرگ تر خواهد بست».

با این گزارش سایت SPORT90 از سردار آزمون به عنوان مهاجمی ۱۸ میلیون یورویی در بازار فعلی اروپا، ستاره تیم ملی ایران را گران ترین مهاجم حال حاضر صدرنشین و مدافع عنوان قهرمانی روسیه لقب داد و مدعی شد با روندی که این بازیکن در پیش گرفته هیچ بعید نیست تابستان پیش رو شاهد انتقالی هیجان انگیز و نجومی برای این بازیکن گلزن باشیم، اتفاقی که می تواند سود خوبی نیز نصیب باشگاه سرشناس روسی کند.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.