صفحه اصلی / اصناف / نمایشگاه ها و همایش ها / حضور شرکت های چینی و ترکیه ای در نمایشگاه شیشه

حضور شرکت های چینی و ترکیه ای در نمایشگاه شیشه

کسب وکار نیوز - سومین نمایشگاه بین المللی شیشه و تجهیزات وابسته، میزبان شرکت هایی از چین و ترکیه است.

 

 

 

به گزارش کسب وکار نیوز به نقل از ستاد برگزاری سومین نمایشگاه بین المللی شیشه و تجهیزات وابسته، «ادریس مازندرانی» رئیس این ستاد از حضور شرکت های چینی و ترکیه ای در این نمایشگاه خبر داد.

 

وی با بیان این که بیش از ۶۰ شرکت ایرانی نیز در سومین نمایشگاه شیشه و تجهیزات وابسته به معرفی محصولات خود می پردازند، افزود: این نمایشگاه در مساحتی حدود ۷ هزار و ۵۰۰ متر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی ایران از روز پنجشنبه کار خود را آغاز می کند.

 

مازندرانی با اشاره به سهم۴ درصدی صنایع شیشه در توسعه اقتصادی کشور، اظهارداشت: سومین نمایشگاه بین المللی شیشه و تجهیزات وابسته فرصت مناسبی است که فعالان این صنعت بتوانند به رشد این میزان کمک کنند.

 

وی با یادآوری صادرات شیشه ایران به ۳۵ کشور دنیا، خاطرنشان کرد: افزایش میزان صادرات این صنعت می تواند با تکیه بر چنین نمایشگاهی رقم بخورد و فرصت برای غرفه داران فراهم می شود تا با برگزاری جلسات B2B قراردادهای خارجی خود را افزایش دهند.

 

رئیس ستاد برگزاری سومین نمایشگاه بین المللی شیشه و صنایع وابسته حضور شرکت های چینی و ترکیه ای در این نمایشگاه را فرصت مناسبی برای همکاری بیشتر تولید کنندگان ایرانی با این کشورها دانست و تصریح کرد: در ایران به دلیل داشتن معادن سیلیس، سوخت ارزان و ماشین‌آلات مدرن نرخ تمام شده شیشه وصنایع مرتبط آن کمتر از کشور‌های دیگر است و این مساله موجب می شود تا ترکیه و چین با حضور در این نمایشگاه نسبت به خرید محصولات ایرانی ترقیب شوند.

 

گفتنی است، سومین نمایشگاه بین المللی شیشه و صنایع وابسته، از پنجشنبه ۳ بهمن ۹۸ تا یکشنبه ۶ بهمن از ساعت ۹ صبح الی ۱۷ میزبان بازدید کنندگان در سالن های ۵ و ۶ محل دائمی نمایشگاه های بین المللی ایران است.

همچنین مطالعه کنید:

مبین‌نت، پیشرو در هوشمندسازی بانکداری سنتی

  به نقل از روابط‌عمومی مبین‌نت، بهبود تجربه مشتری یکی از اهداف برجسته در به‌کارگیری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.