صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / طارمی این بار با والیِ تماشایی خودنمایی کرد
طارمی این بار با والیِ تماشایی خودنمایی کرد

نمایش دلپذیر آقای گل ایرانی در پرتغال؛

طارمی این بار با والیِ تماشایی خودنمایی کرد

کسب وکار نیوز :ستاره ایرانی ریو آوه در جریان برتری تیمش برابر بوآویستا یک گل تماشایی به ثمر رساند.

به گزارش کسب وکار نیوز به نقل از ورزش سه, دیدار پایانی هفته هفدهم و نیم‌فصل اول لیگ برتر پرتغال از ساعت ۲۳:۳۰ یکشنبه شب برگزار شد و طی آن، تیم ریو آوه که همچون دیدارهای گذشته‌اش مهدی طارمی را در راس خط حمله داشت، در ورزشگاه اختصاصی خود مقابل تیم رده دوازدهمی بوآویستا قرار گرفت.

دیگو لوپز برزیلی در دقیقه ۴۰ با چند درییل، حرکت تماشایی و یک شوت محکم گل اول بازی را برای ریو آوه به ثمر رساند، اما قبل از پایان نیمه اول بازهم ستاره ایرانی این تیم مثل دیدارهای اخیرشان موثر ظاهد شد و توانست دروازه بوآویستا را با یک ضربه والی باز کند.

مهدی طارمی که در مسابقه قبل ریو آوه در جام حذفی برابر بنفیکا یک گل با ضربه سر استثنایی به ثمر رسانده بود، در چهارمین دقیقه وقت‌های تلف شده نیمه اول ارسال چیپ و پاس به عقب دیگو لوپز به مقابل محوطه ۶ قدم را با شوت روی پای راست تماشایی تبدیل به گل کرد تا با برتری ۲ بر صفر راهی رختکن شوند.

در نیمه دوم یاران طارمی موفق شدند نتیجه بازی را حفظ کنند تا پس از شکست تلخ در بازی حذفی مقابل بنفیکا، به برتری ۲ بر صفر مقابل بوآویستا برسند تا با کسب دومین پیروزی متوالی در لیگ برتر پرتغال، در امتیاز ۲۵ با ویتوریا گیمارش رده ششمی برابر شوند، اما به دلیل تفاضل گل کمتر، دور رفت را با حضور در جایگاه هفتم جدول به پایان ببرند.

مهدی طارمی که حضور ۸۶ دقیقه‌ای مقابل بوآویستا داشت و به‌عنوان دومین تعویضی ریو آوه از زمین بیرون رفت، توانست ششمین گل خود را در لیگ برتر پرتغال به ثمر رساند تا نیم‌فصل را با حضور در رده ششم برترین گلزنان این رقابت‌ها تمام کند.

ستاره ایرانی ریو آوه که با درخشش در ترکیب این تیم در فوتبال پرتغال خودنمایی کرده و خود را بر سر زبان‌ها انداخته، علاوه بر بازی‌های لیگ برتر این کشور، در جام حذفی ۲ گل و در رقابت‌های لیگ کاپ نیز یک گل به ثمر رسانده تا با احتساب گل او برابر بوآویستا، مجموع گل‌های او برای ریو آوه  به عدد ۹ در ۲۰ مسابقه افزایش پیدا کند.

همچنین مطالعه کنید:

قیمت پیاز با مدیریت صادرات متعادل می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، اسداله کارگر گفت: بررسی ها نشان می دهد که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.