صفحه اصلی / استان ها / سرقت کندوی عسل!
سرقت کندوی عسل!

سرقت کندوی عسل!

کسب وکار نیوز:فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری سارق ۵۰ کندوی عسل در این شهرستان خبر داد و گفت: به دنبال وقوع سرقت چند کندوی عسل در شهر جوکار، مأموران این پاسگاه با تلاش اطلاعاتی دقیق سارق را شناسایی کرده و با هماهنگی قضایی، متهم در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

به گزارش کسب وکار نیوز به نقل از ایسنا, سرهنگ محمدباقر سلگی افزود: در ادامه با تحقیقات و بررسی های به عمل آمده، ۵۰ کندوی عسل مسروقه نیز کشف و به مالباخته تحویل و متهم با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

وی در ادامه از کشف ۳۹ رأس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: مأموران مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی مستقر در ایست و بازرسی حرم آباد، حین کنترل محور مواصلاتی به یک دستگاه خودرو نیسان مشکوک و آن را متوقف کردند.

سلگی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، ۳۹ رأس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز کشف و یک متهم در این باره با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد، خاطرنشان کرد: ارزش محموله کشف شده بر اساس نظر کارشناسان، ۱۰۰ میلیون تومان برآورد شده است.

وی افزود: در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک از شهروندان ملایری درخواست می شود تا هر گونه اخبار و اطلاعاتی درباره حمل کالای قاچاق و بدون مجوز قانونی را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس ملایر اطلاع دهند.

همچنین مطالعه کنید:

تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.