صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / خوشحالم یووه توانست از لغزش اینتر استفاده کند
خوشحالم یووه توانست از لغزش اینتر استفاده کند

کریستیانو رونالدو:

خوشحالم یووه توانست از لغزش اینتر استفاده کند

کسب وکار نیوز :کریستیانو رونالدو بعد از پیروزی 2-1 یوونتوس مقابل پارما که با دو گل او بدست آمد می‌گوید از اینکه یووه توانسته از لغزش اینتر برای بیشتر کردن فاصله‌اش با این تیم استفاده کند خوشحال است.

به گزارش کسب وکار نیوز به نقل از ورزش سه, کریستیانو رونالدو، ابرستاره پرتغالی یوونتوس بعد از آنکه دیشب در دیدار این تیم مقابل پارما دبل کرد و بیانکونری به لطف دو گل او توانست سه امتیاز این بازی را بدست بیاورد گفت از اینکه تیمش موفق شده از لغزش این هفته اینتر و تساوی‌اش با لچه استفاده کرده و فاصله‌اش با اینتر را در صدر جدول سری آ بیشتر کند خوشحال است.

با پیروزی دیشب که به لطف درخشش رونالدو بدست آمد یوونتوس حالا در پایان هفته بیستم سری آ با چهار امتیاز بیشتر از اینتر صدرنشین سری آ است.

رونالدو در پایان بازی دیشب گفت:” مهم این بود که ما امشب برنده شدیم. لاتزیو هم این هفته پیروز شد و اینتر مساوی کرد و ما توانستیم از این فرصت مهم که در اختیارمان قرار گرفته بود استفاده کنیم”.

ستاره پرتغالی بیانکونری در ادامه گفت:” بازی با پارما بازی سختی بود. چون پارما تیم خیلی خوبی است که برای ما مشکلات زیادی درست کرد. من از اینکه توانستم با دو گل به تیمم کمک کنم خوشحالم ولی برای ما مهمترین مساله این است که در نهایت توانستیم سه امتیاز بازی را بدست بیاوریم. پارما در نیمه دوم نسبت به ما موقعیت‌های بیشتری خلق کرد و ما در اواخر بازی عصبی بودیم ولی در نهایت توانستیم نتیجه لازم را بدست بیاوریم که برایمان اهمیت کلیدی داشت”.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.