صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / خودداری ستاره بارسا از انتقاد از عملکرد والورده
خودداری ستاره بارسا از انتقاد از عملکرد والورده

خودداری ستاره بارسا از انتقاد از عملکرد والورده

کسب وکار نیوز :بعد از پیروزی بارسلونا در اولین دیدار این تیم با هدایت کیکه ستین، سرخیو بوسکتس ستاره این تیم از مقایسه بارسای ستین و بارسای والورده خودداری کرده و انتقاد از سرمربی سابقش را نادرست خواند.

به گزارش کسب وکار نیوز به نقل از ورزش سه, بارسلونا دیشب در حالی در اولین بازی‌ای که سرمربی جدیدش کیکه ستین را روی نیمکت می‌دید به مصاف گرانادا رفت و به لطف تک‌گل لیونل مسی موفق شد حریف را شکست داده و سه امتیاز این بازی را بدست بیاورد. اما در پایان بازی سرخیو بوسکتس ستاره بارسا در گفتگو با خبرنگاران از مقایسه شرایط بارسا در دوران ستین با شرایط این تیم در دوران والورده خودداری کرد و حاضر نشد به انتقاد از سرمربی سابقش بپردازد.

در بازی دیشب بارسلونا حاکم مطلق توپ و میدان بود و درصد مالکیت توپ ۸۳ درصدی را ثبت کرد اما نتوانست قفل دروازه تیم مهمان را باز کند تا اینکه لیونل مسی در دقیقه ۷۶ بازی و در حالیکه یک بازیکن گرانادا اخراج شده بود گلزنی کرده و سه امتیاز را نصیب بلوگرانا کرد.

سرخیو بوسکتس در پایان بازی گفت از نمایش بارسا راضی و خوشحال است ولی نمی‌خواهد از این فرصت برای مقایسه سرمربی جدید با ارنستو والورده یا انتقاد از سرمربی سابقش استفاده کند. بوسکتس در این باره گفت:” ما امروز تیم قرص و محکمی بودیم و کنترل توپ در اختیارمان بود. آنها خیلی به ندرت توانستند جلوی ما فرصت بوجود بیاورند”.

ستاره بارسا در ادامه گفت:” این درست است که وقتی آنها در زمین خودشان جمع شدند ما با مشکلاتی مواجه شدیم ولی در کل، تیم ما امروز بازی خوبی کرد. مساله مقایسه بین دو مربی نیست. هر مربی سبک خاص خودش را دارد و فوتبال را جور دیگری می‌بیند. شما در ادامه خواهید دید که ستین از ما چه می‌خواهد. فعلا درست نیست که خواسته‌های او را علنی مطرح کنیم. ما از تلاشهای ارنستو راضی هستیم و همینطور از کارهایی که ستین در بارسا می‌کند و خواهد کرد”.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.