صفحه اصلی / اقتصادی / بورس / شاخص بورس تهران امروز قله ۴۰۹ هزار واحدی را فتح کرد

با افزایش ۱۰۵۱۶ واحدی

شاخص بورس تهران امروز قله ۴۰۹ هزار واحدی را فتح کرد

کسب و کار نیوز - شاخص بورس تهران امروز با افزایش ۱۰۵۱۶ واحدی قله ۴۰۹ هزار واحدی را فتح کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز، شاخص بورس تهران امروز با افزایش ۱۰۵۱۶ واحدی قله ۴۰۹ هزار واحدی را فتح کرد. شاخص هم وزن نیز به رقم ۱۲۶ هزار و ۱۴ واحد رسید. شاخص بازار اول به کانال ۲۹۴ هزار واحدی وارد شد و شاخص بازار دوم نیز عدد ۸۴۹ هزار واحد را نمایش داد. امروز آیفکس نیز ۵۲۷۶ واحد را ثبت کرد.
به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، امروز با دست به دست شدن ۹ میلیارد و ۲۶۶ میلیون سهم و اوراق بهادار طی ۶۹۲ هزار نوبت داد و ستد، ارزش معاملات به بیش از ۳۹۰۰ میلیارد تومان رسید.

در معاملات امروز نمادهای “فارس”، “اخابر” و “رمپنا” به ترتیب با ۶۴۷، ۴۳۹ و ۴۲۹ واحد افزایش بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل نمادهای “کگاز”، “زپارس” و “افق” به ترتیب با ۶، ۵ و ۳ واحد کاهش، بیشترین تاثیر منفی بر شاخص را ثبت کردند. همچنین امروز “وتجارت”، “وبملت” و “فولاد”  پربیننده ‌ترین نمادهای بورسی بودند. از سوی دیگر در پایان داد و ستد امروز بورس تهران، خودرو برترین گروه صنعت بود و بانک و صنایع شیمیایی به ترتیب جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

به گزارش (سنا) شاخص بورس تهران امروز ۴۰۹ هزار ۹۶۲ واحدی را فتح کرد و سرمایه گذاران نظاره گر افزایش حجم و ارزش معاملات و صعود پر قدرت شاخص بودند. نمادهای تاثیرگذار نیز همگی در مدار مثبت داد و ستد شدند. به گفته کارشناسان بازار سرمایه، روند صعودی شاخص ادامه خواهد داشت و سیگنال منفی ارسال شده به این بازار قابل مشاهده نیست.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.