چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / استان ها / نقش ۶۰ درصدی خیّران خراسان‌رضوی در احداث فضاهای آموزشی
نقش ۶۰ درصدی خیّران خراسان‌رضوی در احداث فضاهای آموزشی

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی:

نقش ۶۰ درصدی خیّران خراسان‌رضوی در احداث فضاهای آموزشی

کسب و کار نیوز:مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خراسان رضوی گفت: درصد مشارکت خیران استان خراسان رضوی در احداث فضاهای آموزشی، ۶۰ درصد بوده است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, جاسم حسین‌پور، شامگاه ۲۵ دی‌ماه، در نشست وزیر آموزش‌وپرورش با خیرین مدرسه‌ساز استان خراسان‌رضوی که در مرکز رفاهی ثامن برگزار شد، عنوان کرد: خیران در استان خراسان رضوی شرایط ویژه‌ای نسبت‌به سایر استان‌ها دارند. اقدامات خوب و ارزشمندی در ایجاد و توسعه فضاهای آموزشی ایجاد شده است.

وی افزود: در زلزله کرمانشاه هم خیّران استان خراسان رضوی دو پروژه داشته‌اند که به اتمام رسیده و در سیل لرستان و خوزستان هم به کمک هم‌وطنان آمده‌اند و با همیاری خیّران، در بازسازی مدارس، شاهد برچیده‌شدن مدارس خشت و گِلی در سراسر کشور بوده‌ایم.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خراسان رضوی با اشاره به اینکه «درصد مشارکت خیران استان خراسان رضوی، در ایجاد فضاهای آموزشی قابل ملاحظه است»، گفت: در امسال و سال گذشته، خیّران ۶۰ درصد در پیش‌برد پروژه‌ها مشارکت داشته‌اند. امیدواریم شاهد این اقدام بزرگ باشیم تا در فاصله کوتاهی تمام مدارس خشت و گِلی سه استان خراسان بازسازی شود.

حسین‌پور اظهار کرد: تمامی مجتمع‌های حیاط طیبه در مهر امسال به بهره‌برداری خواهد رسید که بزرگ‌ترین مجتمع آموزشی در سراسر کشور است و مراسم نمادین نام‌گذاری این پروژه بزرگ را تدارک دیده‌ایم و با نام پروژه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی مزین کرده‌ایم. این مجتمع آموزشی، ۱۱ هزار مترمربع زیربنا دارد که در یکی از محروم‌ترین نقاط حاشیه شهر مشهد، منطقه ۵، با ظرفیت ۱۵۰۰ دانش‌آموز در سال آینده به بهره‌برداری می‎رسد.

وی اظهار کرد: برچیدن بخاری‌های نفتی در سراسر کشور، یکی‌ دیگر از اقدامات صورت‌گرفته است. در همه فضاهای آموزشی که از نعمت گاز برخوردار هستند، بخاری‌های نفتی برچیده شده و در این اقدامات، خیرین مشارکت زیادی دارند. در کشور، خراسان رضوی هزار و ۲۰۴  کلاس درس ساخته که حدود ۶۰۲ کلاسش توسط خیران به بهره‌برداری رسیده است و خراسان‌رضوی مقام اول را در ساخت کلاس‌های درس خیرساز کسب‌ کرده‌ است.

همچنین مطالعه کنید:

قیمت پیاز با مدیریت صادرات متعادل می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، اسداله کارگر گفت: بررسی ها نشان می دهد که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.