صفحه اصلی / اجتماعی / جامعه و شهری / فقط پروفایل «دی ان ای» جانباختگان اوکراینی سقوط هواپیما تکمیل شده است

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران گفت

فقط پروفایل «دی ان ای» جانباختگان اوکراینی سقوط هواپیما تکمیل شده است

کسب و کار نیوز - مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران گفت: تاکنون فقط از بین اتباع خارجی جانباخته حادثه سقوط هواپیمای اوکراین، پروفایل «دی ان ای» اتباع اوکراینی تکمیل شده و پروفایل دیگری از اتباع خارجی دیگر به دست ما نرسیده است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، مهدی فروزش افزود: با همکاری اوکراین از ۱۱ جانباخته اوکراینی حادثه سقوط هواپیما که شامل ۹ خدمه و ۲ مسافر بود، پروفایل «دی ان ای» در اختیار قرار گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: بنابراین پروفایل «دی ان ای» جانباختگان اوکراینی تکمیل شده اما از شهروندان ایرانی – کانادایی یا دیگر اتباع خارجی پروفایلی از خارج از کشور به دست ما نرسیده است.

رییس سازمان پزشکی قانونی روز دوشنبه در نشست خبری شناسایی نخستین گروه جانباختگان این حادثه که شامل ۵۰ تن بودند، گفته بود: از ۱۷۶ جان باخته در این هواپیما ۱۴۷ نفر ایرانی، ۱۱ نفر اوکراینی، ۱۲ نفر افغانستانی و چهار نفر سوئدی و دو نفر کانادایی یک نفر انگلیسی ایرانی دو تابعیتی بودند.

تا کنون هویت ۱۴۸ جانباخته این حادثه شناسایی و اسامی آنها منتشر شده است.

یک هواپیمای خطوط هوایی اوکراین روز چهارشنبه (هفته گذشته) پس از برخاستن از فرودگاه امام خمینی(ره) بر اثر خطای انسانی و بصورت غیر عمد مورد اصابت قرار گرفت و در نتیجه این حادثه ۱۷۶ مسافر و خدمه از جمله ۱۴۷ مسافر ایرانی جان باختند.

همچنین مطالعه کنید:

ذخایر کالاهای اساسی به وضعیت مازاد رسید

به گزارش کسب و کار نیوز ، علیرضا پیمان‌پاک، قائم‌مقام وزارت جهاد کشاورزی در امور …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.