صفحه اصلی / اصناف / نمایشگاه ها و همایش ها / دهمین نمایشگاه بین المللی خانه مدرن، معماری داخلی و دکوراسیون آغاز به کار کرد

دهمین نمایشگاه بین المللی خانه مدرن، معماری داخلی و دکوراسیون آغاز به کار کرد

کسب و کار نیوز - دهمین نمايشگاه بين المللي معماري،دكوراسيون داخلي وخانه مدرن (میدکس) صبح امروز آغاز به کار کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران، دهمین نمایشگاه بین المللی خانه مدرن، معماری داخلی و دکوراسیون (میدکس) از صبح امروز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی ایران افتتاح شد.

عبدالکریم جلالی رئیس ستاد برگزاری دهمین نمایشگاه بین المللی معماری،دکوراسیون داخلی وخانه مدرن (میدکس) در حاشیه مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه ۲۱۲ شرکت داخلی از جای جای کشورمان و ۸ شرکت خارجی از کشورهای آلمان، کره جنوبی، ایتالیا، بلژیک، فرانسه و چین حضور خواهند داشت و جدیدترین صنایع، تجهیزات، تولیدات و خدمات خود را ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار می دهند.

وی افزود: در دهمین نمایشگاه بین المللی معماری،دکوراسیون داخلی وخانه مدرن که تلفیقی از دانش، هنر و صنعت است، علاوه بر شرکت های خصوصی؛ برخی سازمان ها و دستگاه های دولتی و خصولتی هم توانمندی های خود در حوزه های مختلف طراحی و مشاوره معماری و دکوراسیون داخلی و همچنین آخرین دستآوردها و تولیدات حوزه های نانوتکنولوژی و بیوتکنولوژی را ارائه خواهند کرد.

جلالی اضافه کرد: در این نمایشگاه همچنین انواع خانه پیش ساخته، نورپردازی و هوشمند سازی، تکنولوژی های نوین تاسیسات، مبلمان و تجهیزات مربوط به فضای باز، تجهیزات دکوراسیون داخلی، انواع پرده، کاغذ دیواری، پوشش های تزئینی،لوازم ویژه دکوراسیون و تزئینی، مبلمان ورزشی و تفریحی، انواع لوازم الکترونیکی شامل هوشمندسازی، سیستم های کنترل از راه دور، سیستم های ایمنی ساختمان، سیستم های پالایشی مواد و دیگر محصولات و طرح ها، به معرض نمایش گذاشته می شود.

رئیس ستاد برگزاری دهمین نمایشگاه بین المللی معماری،دکوراسیون داخلی وخانه مدرن (میدکس) اظهارداشت: دهمین نمایشگاه بین المللی معماری،دکوراسیون داخلی وخانه مدرن در فضایی بالغ بر ۲۵ هزار متر مربع و در هفت سالن و فضای باز محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

جلالی افزود: معرفی توانمندی های داخلی درحوزه تولید محصولات و خدمات معماری و دکوراسیون، آشنایی شرکت های ایرانی با آخرین تکنولوژی های روز دنیا، معرفی آخرین توانمندی ها و فناوری های نوین به ویژه در حوزه محصولات نانوتکنولوژی و بیوتکنولوژی، ایجاد فرصت های تجاری جدید، اشتغالزائی، فراهم کردن زمینه تعامل بین دانشگاه و تولیدکنندگان و شناسایی پتانسیل خدمات صادراتی حوزه دکوراسیون کشور، مهمترین اهداف برگزاری دهمین نمایشگاه بین المللی خانه مدرن، معماری داخلی و دکوراسیون است.

وی در پایان گفت: برقراری ارتباط بین دانشگاه و صنعت معماری و دکوراسیون داخلی و گسترش ارتباط بین این دو، یکی از مهمترین محورهای برپایی این نمایشگاه است و برای تحقق این هدف نیز چندین همایش و کارگاه علمی آموزشی از جمله کارگاه های مختلف آموزشی و معماری با حضور استادان دانشگاه و فعالان این صنعت برگزار می شود.

گفتنی است، دهمین نمایشگاه بین المللی خانه مدرن، معماری داخلی و دکوراسیون از امروز تا ۲۷ دی ماه هر روز از ساعت ۹ تا ۱۷ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران، آماده بازدید علاقمندان خواهد بود.

همچنین مطالعه کنید:

مبین‌نت، پیشرو در هوشمندسازی بانکداری سنتی

  به نقل از روابط‌عمومی مبین‌نت، بهبود تجربه مشتری یکی از اهداف برجسته در به‌کارگیری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.